Hoe bedoel je? Met ai zie je het verschil niet met echt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Photoshop verzoeken? Ik vind dat altijd wel geinig.
En laten we eerlijk zijn. Dat is alles behalve realistisch als je een beetje nadenkt
Krijgen deze mensen bij deze grappen een boete dan?quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Mja daar zijn boetes voor bedacht.
Een inzet van een politieheli kost al snel tientallen duizenden euro's, beetje raar om jeugd hiermee te belasten en een crimineel niet.
Ik vind het was anders bij een neppe 112 melding van bijvoorbeeld een reanimatie/schietpartij waarbij een traumahelikopter wordt ingezet.
De politie besluit immers zelf op dat moment om een heli in te zetten.
Ja lijkt me wettelijk wat lastig inderdaad. De ouders bellen immers de politie, met natuurlijk geen foute bedoelingen, niet het kind zelfquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:21 schreef embedguy het volgende:
[..]
Krijgen deze mensen bij deze grappen een boete dan?
En alle kosten proberen te verhalen zou ik ook zeker niet. Daarom zei ik al ‘een klein percentage’. Dat werkt al afschrikkend voor anderen om eenzelfde grap uit te voeren. Geen reden om mensen hiervoor de schuldensanering in te duwen.
The road to hell is paved with good intentions.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja lijkt me wettelijk wat lastig inderdaad. De ouders bellen immers de politie, met natuurlijk geen foute bedoelingen, niet het kind zelf
Wat een sukkels zijn jullie toch met je gemekker over boomers....quote:De term "boomer" verwijst naar de babyboomer generatie, die geboren is in de periode na de Tweede Wereldoorlog, specifiek tussen 1946 en 1964. Leeftijd in 2025: In 2025 is de jongste babyboomer 61 jaar oud (geboren in 1964) en de oudste is 79 jaar oud (geboren in 1946).
Tegenwoordig bedoelen mensen met “boomer” meer de mindset dan de leeftijdquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat een sukkels zijn jullie toch met je gemekker over boomers....![]()
![]()
Die tieners sturen het echt niet naar opa of oma hoor, Zo erg dom zijn ze nu ook weer niet.
O ??? Heb t ff opgezocht. Ja je hebt gelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tegenwoordig bedoelen mensen met “boomer” meer de mindset dan de leeftijd
quote:Boomer komt van Babyboomer, dat is iemand die geboren is in de periode na de Tweede Wereldoorlog. Maar vaak gaat 'boomer zijn' meer over iemands mindset dan over leeftijd. Iemand die niet goed tegen verandering kan en traditioneel is, is al snel een boomer.
Je hebt die van het schaap en oma nog niet gezien?quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat een sukkels zijn jullie toch met je gemekker over boomers....![]()
![]()
Die tieners sturen het echt niet naar opa of oma hoor, Zo erg dom zijn ze nu ook weer niet.
Nu wel, wat een rotmeid, haar ouders zullen wel trots op haar zijn. En natuurlijk doet ze het alleen maar om t online te kunnen zetten. Dat dit voor haar slachtoffer minder leuk is doet niet ter zake.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 00:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je hebt die van het schaap en oma nog niet gezien?
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:19 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nu wel, wat een rotmeid, haar ouders zullen wel trots op haar zijn. En natuurlijk doet ze het alleen maar om t online te kunnen zetten. Dat dit voor haar slachtoffer minder leuk is doet niet ter zake.
Sorry hoor. Maar slachtoffer?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:19 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nu wel, wat een rotmeid, haar ouders zullen wel trots op haar zijn. En natuurlijk doet ze het alleen maar om t online te kunnen zetten. Dat dit voor haar slachtoffer minder leuk is doet niet ter zake.
Het gaat er vooral om dat er veel politie en soms ook een politiehelikopter wordt ingezet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:56 schreef Lichtloper het volgende:
Wat een zure reacties hier zeg, niet te zuinig![]()
Ik kan smakelijk om die filmpjes lachen. Het is een grap die misschien 5 minuten duurt en niemand wordt er door benadeeld. Het toont vooral aan dat boomers en AI nog geen lekkere combinatie is.
Alleen maar mooi in de preventie van criminaliteit, kunnen ze vast voorbereid worden op de AI-filmpjes van hun zoon of dochter die binnenkort de vriend-in-nood-fraude gaat vervangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |