abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 22:37:11 #251
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220888605
Pandemonium in Paderborn _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220888618
Lauri Kurda!!

Dit gaat hard aankomen in de VW burelen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220888675
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:38 schreef Sabata het volgende:
Lauri Kurda!!

Dit gaat hard aankomen in de VW burelen
Die Maehle moeten ze morgen op staande voet ontslaan, wat een idioot. Appeltje eitje was dit geweest voor ze, tot die actie van die Deen. Echt bizar.

Nu zitten we met Elversberg en Paderborn in de Bundesliga opgescheept bah.
U MAD?
  maandag 25 mei 2026 @ 22:49:10 #254
511221 Hetekip
Depressief
pi_220888681
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 25 mei 2026 @ 23:02:54 #255
473584 Gretzl
pi_220888761
Toch nog bijna Shiogai met de gelijkmaker
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
  maandag 25 mei 2026 @ 23:05:47 #256
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220888773
Bohhh dat was een wereldgoal geweest
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220889059
Mooi dat Wolfsburg weg is, jammer dat we er Paderborn voor terugkrijgen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:15:57 #258
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220891501
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Die Maehle moeten ze morgen op staande voet ontslaan, wat een idioot. Appeltje eitje was dit geweest voor ze, tot die actie van die Deen. Echt bizar.

Nu zitten we met Elversberg en Paderborn in de Bundesliga opgescheept bah.
Het is natuurlijk niet zo dat Wolfsburg (veel) beter is ofzo. Moet zeggen dat Paderborn het wel gewoon heel erg goed doet. Zie zelf ook liever Hannover of Hertha ofzo. Maar de post hierboven is wel treffend.
Rini dankjewel.
pi_220894464
edit: Inmiddels is Greuther Fürth bezig de aanval van RotWeiss Essen af te weren op zijn plek in de 2. Liga. Uwe Koschinat coachte RWE vorige keer verrassend naar een 1-0 zege an der Hafenstrasse.
We zijn in de 2e helft aanbeland en Fürth staat 2-0 voor. 1-0 door Futkeu, 2-0 door Hrgota. Vooral Futkeu gaan ze enorm missen als die deze zomer wordt weggekocht.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:05:42 #260
473584 Gretzl
pi_220894674
RWE is zeker ook wel een mooie club om eens live te bezoeken @de_boswachter?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:13:06 #261
473584 Gretzl
pi_220894725
Rare jongens die Essenaren

'MSV aus der Traum. Euer Pfosten in unserem Kofferraum' :D

https://www.vi.nl/nieuws/(...)tolen-geluksdoelpaal
pi_220894762
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:05 schreef Gretzl het volgende:
RWE is zeker ook wel een mooie club om eens live te bezoeken @:de_boswachter?
Ik ben er nooit meer geweest sinds ze het huidige stadion betrokken. Wat een dooie bak is me dat zeg.
U MAD?
pi_220928389
er ist wieder da. Adi Hütter is door Eintracht Frankfurt aangesteld de puinhopen van Albert Riera op te ruimen. Al vraag ik me wel af of het zo slim is meteen deze koptitel in Kicker te gebruiken

"Leidt Hütter Frankfurt weer naar de Champions League?"

https://www.kicker.de/umf(...)ague-1224126/artikel
pi_220935883
De verwachtingen in Frankfurt zijn hoog strak gespannen.

_O-

8)7
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220936147
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:28 schreef Toby56 het volgende:

[ afbeelding ]

_O-

8)7
Dit kan niet echt zijn.
U MAD?
pi_220936181
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dit kan niet echt zijn.
Precies.
Zo is Adi niet.

....

Adi?
of AI?
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:43:47 #267
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220937299
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:28 schreef Toby56 het volgende:

[ afbeelding ]

_O-

8)7

Mijn Google Lens weet er wel raad mee :D :')
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 18:46:22 #268
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220937313
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220939908
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:05 schreef Gretzl het volgende:
RWE is zeker ook wel een mooie club om eens live te bezoeken @:de_boswachter?
Goedkoop en wel sfeervol in het stavak achter de goal, zou nog een keer gaan.
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:58:43 #270
466281 WismutVeilchen83
pi_220952230
1860 München krijgt geen licentie voor de 3. Liga en moet naar de Regionalliga degraderen. Het is de vraag of ze daar wel een licentie voor krijgen aangezien ze ook daar nog een miljoen voor tekort komen.

TSV Havelse krijgt als gevolg hiervan de plek in de 3. Liga, maar heeft besloten daar geen gebruik van te maken omdat ze geen geschikt stadion hebben (het stadion van Hannover II werd alweer deels afgebouwd en kon daardoor niet meer gebruikt worden. Daardoor mag waarschijnlijk Erzgebirge Aue alsnog in Liga 3 blijven.

Het is de regel, maar het voelt in dit geval natuurlijk extreem onrechtvaardig richting Lok Leipzig, dat als enige kampioen van de Regionalliga niet mocht promoveren. Normaal is een degradant minder natuurlijk prima, maar hier is het wel extreem wrang.
Rini dankjewel.
pi_221420607
twitter

Dit gaat helemaal goedkomen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221534808
Intussen zijn in Duitsland de 2e Bundesliga en de 3e Liga ook begonnen:

- Fortuna Dusseldorf moet in de 3e Liga opnieuw beginnen, en op dit moment lijkt dat niet erg te lukken. Ze moesten tegen Waldhof Mannheim en verloren uit met 2-1. Bij Mannheim stond Thijmen Nijhuis op doel, bij Fortuna had Steven vd Sloot een basisplek
- Tim vd Leij liet zich ook zien. De voormalig RKC'er is naar Vfb Stuttgart gegaan, en mocht daar op de bank van het tweede elftal beginnen tegen Havelse. Dat duurde één helft en toen moest vd Leij invallen omdat Vfb II achterstond. Binnen 10 minuten lag de bal er in en uiteindelijk draait Vfb II het van 2-1 achter om naar 2-3 winst.
- In de 2e Liga heeft Wolfsburg veel geld er voor over om weer terug te keren in de Bundesliga: Fabian Reese, Robert Glatzel, Fraser Hornby, Hauke Wahl zijn bv gekocht. Maar doelpunten kopen is geen uitgemaakte zaak. Nieuwe coach Tobias Strobl zag dat FC Kaiserslautern een muur optrok die niet af te breken was, het bleef 0-0
- Heel anders ging het er aan toe in Magdeburg. De vloek die FC Magdeburg vorig seizoen op thuiswedstrijden had is nog springlevend. Eintracht Braunschweig kwam via Opoku en Urbig (2x) al snel op voorsprong, na de rode kaart voor Bockhorn was het de zondvloed en liepen de gasten uit naar 1-6. Daarmee staan ze voorlopig een weekend bovenaan.
- Bij Heidenheim tegen Osnabrück werden de goals iets eerlijker verdeeld en viel er een méér: Bij rust stond het al 3-2 aan de Ostalb. Daarna gingen beide ploegen beter verdedigen en duurde het nog tot vlak voor het einde voor Costly aan Pieringer een niet te missen voorzet gaf voor 4-2. Opitz maakte het dankzij 4-3 nog even heel spannend in de laatste seconden, maar het bleef 4-3
  maandag 10 augustus 2026 @ 19:03:52 #273
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221543751
Waarom begint de Bundesliga eigenlijk zo extreem laat @Sabata

2 competitiepotjes en dan begint de Champions League alweer.
pi_221543832
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 15:09 schreef Sabata het volgende:
Intussen zijn in Duitsland de 2e Bundesliga en de 3e Liga ook begonnen:

- Fortuna Dusseldorf moet in de 3e Liga opnieuw beginnen, en op dit moment lijkt dat niet erg te lukken. Ze moesten tegen Waldhof Mannheim en verloren uit met 2-1. Bij Mannheim stond Thijmen Nijhuis op doel, bij Fortuna had Steven vd Sloot een basisplek
- Tim vd Leij liet zich ook zien. De voormalig RKC'er is naar Vfb Stuttgart gegaan, en mocht daar op de bank van het tweede elftal beginnen tegen Havelse. Dat duurde één helft en toen moest vd Leij invallen omdat Vfb II achterstond. Binnen 10 minuten lag de bal er in en uiteindelijk draait Vfb II het van 2-1 achter om naar 2-3 winst.
- In de 2e Liga heeft Wolfsburg veel geld er voor over om weer terug te keren in de Bundesliga: Fabian Reese, Robert Glatzel, Fraser Hornby, Hauke Wahl zijn bv gekocht. Maar doelpunten kopen is geen uitgemaakte zaak. Nieuwe coach Tobias Strobl zag dat FC Kaiserslautern een muur optrok die niet af te breken was, het bleef 0-0
- Heel anders ging het er aan toe in Magdeburg. De vloek die FC Magdeburg vorig seizoen op thuiswedstrijden had is nog springlevend. Eintracht Braunschweig kwam via Opoku en Urbig (2x) al snel op voorsprong, na de rode kaart voor Bockhorn was het de zondvloed en liepen de gasten uit naar 1-6. Daarmee staan ze voorlopig een weekend bovenaan.
- Bij Heidenheim tegen Osnabrück werden de goals iets eerlijker verdeeld en viel er een méér: Bij rust stond het al 3-2 aan de Ostalb. Daarna gingen beide ploegen beter verdedigen en duurde het nog tot vlak voor het einde voor Costly aan Pieringer een niet te missen voorzet gaf voor 4-2. Opitz maakte het dankzij 4-3 nog even heel spannend in de laatste seconden, maar het bleef 4-3
@Sabata bezoek jij vaak wedstrijden in Duitsland? Wel eens bij MSV Duisburg of Aachen geweest?
  maandag 10 augustus 2026 @ 19:22:09 #275
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221543866
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 19:16 schreef ISVV het volgende:

[..]
@:Sabata bezoek jij vaak wedstrijden in Duitsland? Wel eens bij MSV Duisburg of Aachen geweest?
Aachen is wel genot. Afgelopen voorjaar geweest, gewoon 30.000 man op het derde niveau.
pi_221544090
quote:

[..]
@:Sabata bezoek jij vaak wedstrijden in Duitsland? Wel eens bij MSV Duisburg of Aachen geweest?
Duisburg is leuk hoor, makkelijk aan kaartjes kopen want het is nooit echt vol. Staanplaatsen beste sfeer.
pi_221544114
Voordeel Duisburg: treinkaartje geldig vanaf Arnhem of Venlo
pi_221545516
quote:

[..]
Vroeger vaker gedaan ja. Nu geen tijd meer voor (werk, mantelzorg etc). Aken was het dichtstbij, sfeer in Tivoli was inderdaad altijd leuk. Gladbach ben ik ook nog een keer geweest dankzij een Duitse maat die een kaartje voor een bekerwedstrijd over had (kwam wel eens vaker bij hem en zijn vriendenclub over de vloer als ze een uitwedstrijd hadden). Jaar weet ik even niet meer, maar Eintracht Frankfurt kwam langs en kreeg een pak slaag (volgens mij verloren die Fohlen de volgende ronde zelf van Bayer Leverkusen).

Sommigen zien het eerst op tv en gaan later dan eens in het stadion kijken of met familie als papa een grote fan is. Bij mij is de radio een grote factor geweest. Ik zat vroeger veel in de auto op zaterdagmiddag (baantje bij de post) en een van de weinige radiozenders die ik toen goed kon ontvangen in het grensgebied was WDR2. Die hadden altijd een Langs de Lijn uitzending (liga live heette dat) waarop zowel de Bundesliga als de topwedstrijden van de 2e en 3e Liga werden meegenomen. Het commentaar was heerlijk om naar te luisteren en in combinatie met de kundige samenvattingen 's avonds bij ARD en ZDF pikte je zo ontzettend veel meer op van voetbal dan bij de NOS waar het alleen om namedropping ging en de analyses pas veel later en veel te beknopt kwamen. Ik luister nog steeds graag als ik op zaterdag ga wandelen of fietsen, en op zondag staat de radio ook aan voor Langs de Lijn. Stadionbezoeken kwamen later pas. De info krijg je van radio of tv, de beleving alleen als je er een keer live bij was.

quote:
Waarom begint de Bundesliga eigenlijk zo extreem laat
Ze kunnen zich een aantal weken rust extra permitteren omdat geen enkele Duitse club in die eerste voorrondes moet spelen van het Europees voetbal #coefficientenpolonaise
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:26:29 #279
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221548778
Dresdengoden. (waar ik overigens een prachtig shirt van heb)

twitter
pi_221548969
voor één man is de koopwoede in Wolfsburg een groot probleem. Kamil Grabara was vorig jaar een van de beste in het rampenplan dat de degradatie niet kon afwenden en maakte ook snel duidelijk dat hij de club wil verlaten.

daarna.... krekeltjes. niemand meldde zich bij Wolfsburg. hoewel Bild nog in juni met het gerucht kwam dat Club Brugge achter Grabara aan ging kozen die uiteindelijk voor Yann Sommer. Grabara werd dus derde keeper achter Timon Wellenreuther en Jakub Zielinski. hij had nog even hoop dat Tobias Strobl hem vanwege zijn Bundesliga ervaring de kans zou geven toen Wellenreuther een knieblessure opliep die hem tot in september aan de kant zal houden.

Maar helaas koos Strobl Zielinski als Starter. laatste hoop als er zich de komende weken niemand meer meldt bij zijn manager is dat Zielinski het zodanig verprutst dat Strobl er uit vliegt. wordt vervolgd.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:58:49 #281
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221549447
Voor de groundhoppers kan ik ook Osnabrück aanbevelen.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 08:36:18 #282
466281 WismutVeilchen83
pi_221553535
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 16:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voor de groundhoppers kan ik ook Osnabrück aanbevelen.
Zeker weten ja!
Rini dankjewel.
  zaterdag 15 augustus 2026 @ 19:10:56 #283
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221579968
Valse start voor Düsseldorf in de 3. Liga? @Sabata
pi_221582084
ik heb vanmiddag even zitten luisteren op de weg terug vanaf de nürburgring. ik begreep er eigenlijk geen snars van. ja, er zijn spelers vertrokken. maar het is nu ook weer niet zo erg als bij Sv Meppen dat het met semi amateurs moest doen die zo slecht waren dat de trainer al na twee verloren wedstrijden opstapte.

helaas is één ding wel duidelijk, de 0-1 voor Hoffenheim II is de schuld van een Nederlander. Stefan vd Sloot lette niet op en laat zich door Poller van de bal lopen in de derde minuut. in de tweede helft maakte hij zijn fout weer goed door zich in een schot van Micheler te gooien, maar die probeert het gewoon nog een keer en bereikt met een mislukt schot Dediç die simpel binnentikt. het had nog 0-3 kunnen worden maar Jorrit Hendrix pakte rood door Zor af te zagen. alles liever dan nog een goal

hierdoor zakt fortuna naar plaats 18 puntloos na 2 wedstrijden. bovenaan treffen we MSV Duisburg dat 6pt heeft na een 2-4 zege op Verl. Würzburger Kickers wint ook, met 4-0 van Wiesbaden. Allemania is voorlopig derde na een gelijkspel tegen Fortuna Köln.
pi_221585709
"Joey Fährmann" dus naar BVB. Nils Ole Book was voor hij TD in Dortmund werd nog als talentscout in Elversberg actief ( vond o.a. Ebnoutalib die hij voor miljoenen aan Frankfurt wist te verkopen). benieuwd of Joey ook zijn minuten gaat maken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221603876
twitter
pi_221603922
Wat is er bij Meppen dan aan de hand @Sabata
Die zijn toch weer sinds dit jaar terug? Geldproblemen?
U MAD?
pi_221604921
hmm, daar kan ik niks over vinden. ze schijnen een budget van 5,95 miljoen te hebben. ze hebben aardig wat transfers gedaan en tot nu toe verloren van Duisburg en gewonnen van Grossaspach. laatste echte financiële problemen dateren van 2022 toen ze in RL terecht kwamen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')