abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219049642
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:38 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nee hoor, wij betalen onze accijns nu alleen aan de Duitse overheid, hadden ze hier maar niet zo'n gigantisch bord voor hun kop moeten hebben. Ik geef nooit geen cent meer uit in Nederland aan tabaksartikelen.
In mijn omgeving zijn degene die roken ook voor ~3/4 overgestapt naar Duits. Dat moet onderhand dan toch wel om serieus geld gaan zou je denken
  zondag 19 oktober 2025 @ 08:23:42 #102
545 dop
:copyright: dop
pi_219049719
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 14:23 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Tel je de vapers ook mee?
dit topic gaat volgens mij niet over vapen ben er ook niet goed mee bekend, maar wat mij betreft mogen er ook daar wel regels zijn met betrekking tot de gezondheid.
Dus een verbod op zeer verslavende stoffen en inhoud die de gezondheid extreem schaad.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 19 oktober 2025 @ 09:16:34 #103
117098 Hathor
Effe niet
pi_219049940
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 08:06 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
In mijn omgeving zijn degene die roken ook voor ~3/4 overgestapt naar Duits. Dat moet onderhand dan toch wel om serieus geld gaan zou je denken
De Duitse tabakshandelaren in de grensstreek zijn er in ieder geval hardstikke blij mee. Het gaat ook niet om mensen die een of twee pakjes sigaretten komen kopen, ze slaan massaal hele voorraden in zodat ze de eerste 2-3 maanden vooruit kunnen. En dan heb ik het niet eens over de Nederlanders die hun kofferbak komen vullen zodat ze vanuit hun eigen huis tabaksartikelen met winst kunnen verkopen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')