Dat lijkt me een terechte vrees. Wie gaat er bijvoorbeeld naar Lombardije kijken? Vijf op rij, mij mooi niet gezien.quote:
Jose zegt net: Remco Lombardije why not?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me een terechte vrees. Wie gaat er bijvoorbeeld naar Lombardije kijken? Vijf op rij, mij mooi niet gezien.
Toch maar even geschakeld.quote:
Nou, ik kan wel een reden bedenken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jose zegt net: Remco Lombardije why not?
Volgend jaar gaat Pogacar al beginnen in Omloop en doet Giro - Tour - Vuelta - WK - EK - Lombardia - Gree Tour of Guangxiquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:55 schreef Faraday01 het volgende:
En stel je voor dat Matje volgend voorjaar minder is. Dan kun je na de Cipressa en Mons-en-Pevele ook uitschakelen.
Om een waterkansje te maken tegen Pogacar, heeft Evenepoel nog een renner of 2 van zijn eigen niveau nodig, maar die lijken er ook niet te zijn.quote:
In Vlaanderen zou dat kunnen als hij een keer start daar.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Om een waterkansje te maken tegen Pogacar, heeft Evenepoel nog een renner of 2 van zijn eigen niveau nodig, maar die lijken er ook niet te zijn.
Die eindigt op 30 seconden omdat Pogi het allemaal wel gelooft.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
+1.20
"Nu kan het interessant worden"
Ja nee
Del Toro.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:59 schreef wimderon het volgende:
Wie moet Sven bij Bora binnenhalen om dit om te draaien?
Gianetti en Sola?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:59 schreef wimderon het volgende:
Wie moet Sven bij Bora binnenhalen om dit om te draaien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |