Iedereen blijft bij je uit de buurt ineens?quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:07 schreef bitterbal het volgende:
zat veel knoflook in mijn eten merk ik nu
😌quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja doe rustig, ben net een uurtje thuis
Altijd goedquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iedereen blijft bij je uit de buurt ineens?
nou zit alleen thuis maar merk het zelfquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iedereen blijft bij je uit de buurt ineens?
Je blijft bij jezelf uit de buurt?quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zit alleen thuis maar merk het zelf
Morgen ruiken je bed en de pot er helemaal naarquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zit alleen thuis maar merk het zelf
jaquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je blijft bij jezelf uit de buurt?
nah niemand anders die het ruiktquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen ruiken je bed en de pot er helemaal naar
Ruik je dat dan zelf nog?quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heerlie de peerliequote:Op zondag 5 oktober 2025 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen lichte paniek in huize Fles
Goh, leste rolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuuknie. Gewoon nieuw pak. Nog 96 rollen te gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat dusquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Ooooh ik zat al te kijken, dacht dat dat het kartonnen rolletje was.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuuknie. Gewoon nieuw pak. Nog 96 rollen te gaan.oh, dacht al..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar bruine rollen zijn toch de budget variant?
valt wel mee johquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje. Nee. Ik ben NOG erger dan jullie konden bedenken
Allebei de Picnicmerk 16rollenverpakking. Ze hebben het gewoon zelf veranderd. Zonder mij wat te vragen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dacht al..
maar bruine rollen zijn toch de budget variant?
Er waren zeker klachten.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allebei de Picnicmerk 16rollenverpakking. Ze hebben het gewoon zelf veranderd. Zonder mij wat te vragen.
Dit pak zal wel tweedehands zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allebei de Picnicmerk 16rollenverpakking. Ze hebben het gewoon zelf veranderd. Zonder mij wat te vragen.
ja zoals "ik kan niet goed zien of alles weg is. Bruin op bruin hmm hmm."quote:
Ja denk ik ook. Leveringsproblemen dus ze hebben er gauw eentje bij de kringloop gesnatcht.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit pak zal wel tweedehands zijn.
schandalig, sue themquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan alleen flesquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik kan daar geen voorstelling bij maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |