quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat als ik dit gedaan heb, en ik in de tussentijd niet zo'n ramending gehaald heb, het misschien pas volgend jaar zomer weer eens gebeurd
quote:
Ja ik ook wel maar als ik het dan heb gedaan vind ik het ook wel erg chill. Alleen sinds Hedwig er is is het soms wel ondankbaar werk in de woonkamer maar ja.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]ik heb een hekel aan ramen.. maar ze moeten wel bijna streepvrij zijn, want dat irriteert weer
ja preciesquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook wel maar als ik het dan heb gedaan vind ik het ook wel erg chill.
quote:Alleen sinds Hedwig er is is het soms wel ondankbaar werk in de woonkamer maar ja.
Na nee is niet zo handig in het donker want ik kan het nu zien als ze savonds op de tuintafel staat.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ja precies
[..]
het stukje waar ze tegen aanstaat afplakken met folie?
Ja same maar moet bank aan de kant schuiven en dan een trappetje achter de bank neerzetten. Altijd wel goed moment om daar ook keer goed te dweilen enz.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:42 schreef mschol het volgende:
zou ik er bij kunnen zonder trappetje of opstapje (of ik heb een permanent opstapje iets) dan zou het wel een stuk makkelijker zijn om ze even snel af te nemen
quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
monster belde net. Ze heeft een schimmel in haar mond zei ze. DAT MENS HEEFT ECHT ALTIJD WAT. Maar goed dus ik vroeg hoe kom je daar dan aan? Ja zegt ze , de schoonmaakster zal wel met mijn tandenborstel het douche putje hebben schoongemaakt
"Open door, hooman."quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
Ja hoor.. wanneer je het over de duivel hebt.
[ link | afbeelding ]
Sorry maar watquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
monster belde net. Ze heeft een schimmel in haar mond zei ze. DAT MENS HEEFT ECHT ALTIJD WAT. Maar goed dus ik vroeg hoe kom je daar dan aan? Ja zegt ze , de schoonmaakster zal wel met mijn tandenborstel het douche putje hebben schoongemaakt
Als ik ze tel val ik in slaap.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Hopelijk krijgen we volgend jaar weer schaapjes hier.
Tot je sochtends ineens hard schapen hoort en ben je weer wakker.quote:
Lolquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:10 schreef mschol het volgende:
als ik hier schaapjes zie, ben ik bang dat ik 112 moet gaan bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |