quote:
Heren van de nacht.quote:
Heer Killem.quote:
Alles onder controle. Er kwam net een bedelaar voorbij.quote:Op zondag 5 oktober 2025 04:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nog spannende avonturen beleefd deze nacht?
Crowdfunding bedelaar?quote:Op zondag 5 oktober 2025 04:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles onder controle. Er kwam net een bedelaar voorbij.
[ afbeelding ]
Puncten.quote:
Ik geef liever geld aan een verslaafde.quote:Op zondag 5 oktober 2025 04:10 schreef FreshFruit het volgende:
Dat crowdfunding ben ik echt zo klaar mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op zondag 5 oktober 2025 04:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik geef liever geld aan een verslaafde.Ik ken er hier een paar in de stad, en die geef ik ook vaak een paar euro. Nix mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Maar je moet niet met een lulverhaal bij me komen. Gasten die beleefd zijn en gewoon vragen of ik wat kan missen geef ik vaak wat als ik cash op zak heb.quote:Op zondag 5 oktober 2025 04:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken er hier een paar in de stad, en die geef ook vaak een paar euro. Nix mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |