abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218941443
Oud-Ajax-coach Farioli oogst lof bij succesvol Porto: 'Roedel hongerige wolven' - https://nos.nl/l/2585233

Tja...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 oktober 2025 @ 10:44:41 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218941474
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Oud-Ajax-coach Farioli oogst lof bij succesvol Porto: 'Roedel hongerige wolven' - https://nos.nl/l/2585233

Tja...
Geen Porto dna
pi_218941678
Zou heel fijn zijn als een van de denkbeeldige modjes die idioot van een Klaas weer eens kan wegjagen hier. Voegt niks toen.

Maar goed over ons aller Ajax. Ik denk dat er ook een serieus probleem met opvolging is. Je gooit Sjon eruit, en dan? Assistent is de kale gek die technisch gezien de trainer is. Furby kan nog geen elftal aan hamsters trainen. En Peerenboom ga ik niet eens woorden aan vuil maken. En Dave Vos is lekker met Farioli meegegaan en zit daar nu een beetje in de zon te chillen.
Jong Ajax en trainer loopt ook voor geen meter. Nergens een trainers talent in de organisatie die we kunnen doorschuiven al dan niet tijdelijk.
Het is oktober, wie heeft nu zin om in te stappen? En van de werkeloze trainers op moment, zit er volgens mij echt niemand bij die een match is, we kunnen betalen, of hier ook maar zin in heeft.

Ik krijg dit bijna mijn toetsenbord niet uit, maar ik zou toch proberen de Boer te smeken om het tot het einde van het jaar uit te zitten. Defensief, niet om aan te gluren, interesseert me echt helemaal niks op moment zolang we maar het einde van het seizoen halen met CL voetbal in de tas.
En je gaat echt niet ergens anders een trainer losweken in begin oktober.
pi_218941722
Directe kwalificatie voor CL kun je sowieso uit je hoofd zetten met deze selectie, ongeacht wie je voor de groep zet.

Het kan ook makkelijk positie 4/5 worden.

Beter concentreer je je op volgend seizoen. Misschien dat EtH dan wel wil instappen en kan je je dan concentreren op je elftal kwalitatief te verbeteren.

Misschien ben je wel beter af met plek 5 en jeugdspelers door laten breken icm 2 ervaren spelers erbij kopen dan met plek 3 en hetzelfde liedje blijven draaien.
pi_218941748
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:16 schreef VEM2012 het volgende:
Directe kwalificatie voor CL kun je sowieso uit je hoofd zetten met deze selectie, ongeacht wie je voor de groep zet.

Beter concentreer je je op volgend seizoen. Misschien dat EtH dan wel wil instappen en kan je je dan concentreren op je elftal kwalitatief te verbeteren.

Misschien ben je wel beter af met plek 5 en jeugdspelers door laten breken icm 2 ervaren spelers erbij kopen dan met plek 3 en hetzelfde liedje blijven draaien.
Misschien degraderen we gewoon!!!!

Jesus, flikker maar weer op joh.
pi_218941798
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:40 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik moet vooral lachen om alle HEITINGA MOET ONTSLAGEN WORDEN reacties

En dan? Dan is deze extreem povere selectie minder uit balans en kwalitatief ineens stukken beter? Dan komt er ineens een wondertrainer caliber Arne Slot?

Wie moet het dan gaan doen? Ik ben benieuwd ajaxvrienden :)
Geen slecht idee, Arne komt wellicht binnenkort vrij.
pi_218941899
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:21 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Misschien degraderen we gewoon!!!!

Jesus, flikker maar weer op joh.
Dramaqueen…

Derde plek is vaak alsnog EL. Als je nu investeert in de jeugd kun je weer stappen vooruit gaan zetten. Zo niet blijf je afhankelijk van aankopen.

Is dat wat je wil?
pi_218941912
quote:

Klopt wel, het besef is hier alleen nog niet ingedaald dat de selectie veel te mager is en/of ze willen het niet horen.
pi_218941917
D
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:31 schreef Adames het volgende:

[..]
Geen slecht idee, Arne komt wellicht binnenkort vrij.
Die zal dan vast naar ajax gaan :)
pi_218941919
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dramaqueen…

Derde plek is vaak alsnog EL. Als je nu investeert in de jeugd kun je weer stappen vooruit gaan zetten. Zo niet blijf je afhankelijk van aankopen.

Is dat wat je wil?
Wacht, is dit het zelfde account dat continue jankt over CR7 in het PSV topic?
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:09:45 #41
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218942045
quote:
9s.gif Op zondag 5 oktober 2025 00:18 schreef Drxx het volgende:
We zijn wel echt de sjlemiel van het Nederlandse voetbal he, de tering wat een onkunde allemaal. :')
:{w In de politiek gaat het veel beter |:) _O- _O- _O-
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:10:31 #42
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218942049
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:14 schreef William_Papadin het volgende:
Waarom is Heitinga nog niet ontslagen
Username |:)
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:11:41 #43
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_218942057
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:52 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Wacht, is dit het zelfde account dat continue jankt over CR7 in het PSV topic?
Mjah bij is een beetje "bijzonder".
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:12:23 #44
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218942068
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker weer twee weken door modderen met Sjonnie door die late 3-3.
Maar hij heeft ook kinderen :')

Daar heb ik nieuws voor: papa kan er helemaal niets van :R
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:41:31 #45
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218942375
quote:

Plek drie moet makkelijk haalbaar zijn met een normale trainer. De concurrentie voor die plek is echt niet beter.
pi_218942456
Wat zou tegen het einde van het seizoen hoger zijn; het puntenaantal of het IQ van Sjon?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218942539
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:57 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou tegen het einde van het seizoen hoger zijn; het puntenaantal of het IQ van Sjon?
Hoop toch wel dat we boven de 50 halen
Groot fan van User Wotte
pi_218942559
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:40 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik moet vooral lachen om alle HEITINGA MOET ONTSLAGEN WORDEN reacties

En dan? Dan is deze extreem povere selectie minder uit balans en kwalitatief ineens stukken beter? Dan komt er ineens een wondertrainer caliber Arne Slot?

Wie moet het dan gaan doen? Ik ben benieuwd ajaxvrienden :)
Caliber :D
Groot fan van User Wotte
  zondag 5 oktober 2025 @ 13:06:42 #50
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_218942560
Die Henderson was best wel bruikbaar eigenlijk hè?!
  zondag 5 oktober 2025 @ 13:26:08 #51
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218942802
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Plek drie moet makkelijk haalbaar zijn met een normale trainer. De concurrentie voor die plek is echt niet beter.
AZ en Utrecht zijn nu al aan het instorten dus plek 3 lijkt me wel gegarandeerd.
pi_218943332
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
AZ en Utrecht zijn nu al aan het instorten dus plek 3 lijkt me wel gegarandeerd.
Kortom weer een geslaagd jaar, voldaan aan de verwachting

[ Bericht 0% gewijzigd door Vjenne12345 op 05-10-2025 14:28:44 ]
pi_218945306
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
AZ staat straks een punt achter jullie :')
  zondag 5 oktober 2025 @ 17:38:41 #54
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218946382
Het Parool denkt dat Ajax voor nog meer problemen komt te staan als de club besluit om John Heitinga te ontslaan als trainer. In Amsterdam zal men dan op zoek moeten naar een vervanger en precies dat lijkt de reden te zijn dat de oefenmeester nog niet op straat is gezet. Ondertussen is door de nieuwe blamage op bezoek bij Sparta Rotterdam de druk wel weer verder toegenomen.

Waar het bij Ajax het gehele seizoen al niet geweldig is, rijgt de ploeg de laatste weken de zwaar teleurstellende prestaties aan elkaar. Thuis tegen NAC Breda werd met veel pijn en moeite gewonnen, waarna in de Champions League een forse nederlaag volgde bij Olympique Marseille. Weer enkele dagen later leek Ajax af te stevenen op een nederlaag bij Sparta maar kon er in de blessuretijd een punt gered worden door een treffer van Oscar Gloukh.

quote:
Toch lijkt Heitinga voorlopig nog zeker te zijn van zijn baan. Volgens Het Parool heeft dat echter met een andere grote factor te maken: het vinden van een opvolger. "Een ontslag van Heitinga staat immers niet op zichzelf. Er moet ook een goede opvolger beschikbaar zijn, want anders schiet Ajax met een ontslag niets op. Een goede opvolger vinden lijkt een groter probleem dan de evaluatie van Heitinga", schrijft de krant.
De komende periode blijkt voor Ajax erg zwaar te gaan worden. "Heitinga zal de komende periode van twee weken zonder wedstrijden gebruiken voor een evaluatie. Ajax kan besluiten tot een harde ingreep -het vertrek van Heitinga- of een zachte: uitbreiding van de staf met bijvoorbeeld een assistent-trainer of het aanstellen van een hoofdtrainer boven Heitinga. Maar het is volstrekt duidelijk dat het team als een gewond hert de zware wedstrijdreeks ingaat die komen gaat: AZ (thuis), Chelsea (uit), FC Twente (uit), Heerenveen (thuis), Galatasaray (thuis) en FC Utrecht (uit)", luidt de conclusie van Het Parool.

https://www.msn.com/nl-nl(...)ab0cc4a4426e584&ei=6

Ze kunnen geen opvolger vinden die beter is dan heitinga :') _O- _O- _O-

Dan zijn ze daar:
Blind
Dom
Doof
Nog stommer dan ik dacht
:7
  zondag 5 oktober 2025 @ 17:40:58 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218946402
Heitinga legde vervolgende uit waar hij naar op zoek is: vastigheid en is zich bewust van de kritiek.

De oefenmeester gaat vervolgens in op wat de gelijkmaker van Gloukh teweeg brengt. "Dat we in het proces verder gaan", aldus Heitinga. "De interlandbreak komt zeker wel even gelegen.

quote:
Het is een mooi moment om te evalueren, zowel met staf als spelers. Ook ik ga evalueren voor mezelf", gaf Heitinga te kennen, die dat al deels had gedaan, maar daar verder niets over kwijt wilde.
https://www.footballtrans(...)bij-sparta-evalueren

Evalueren :') Man man hij begrijpt het woord niet eens _O- _O-
  zondag 5 oktober 2025 @ 18:20:58 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218946711
quote:
6s.gif Op zondag 5 oktober 2025 17:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Heitinga legde vervolgende uit waar hij naar op zoek is: vastigheid en is zich bewust van de kritiek.

De oefenmeester gaat vervolgens in op wat de gelijkmaker van Gloukh teweeg brengt. "Dat we in het proces verder gaan", aldus Heitinga. "De interlandbreak komt zeker wel even gelegen.
[..]
https://www.footballtrans(...)bij-sparta-evalueren

Evalueren :') Man man hij begrijpt het woord niet eens _O- _O-
Dat is zijn geval niets meer dan wat tijd winnen, ben benieuwd waar ze mee gaan komen, want zonder ingrijpende maatregelen is het voor de directie ook alleen maar tijdwinst, meer niet.
pi_218946757
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is zijn geval niets meer dan wat tijd winnen, ben benieuwd waar ze mee gaan komen, want zonder ingrijpende maatregelen is het voor de directie ook alleen maar tijdwinst, meer niet.
Gaat in elk geval een grimmige sfeer worden tegen AZ.
pi_218946846
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Gaat in elk geval een grimmige sfeer worden tegen AZ.
Witte zakdoekjes? De r zit weer in de maand :)
pi_218946858
Goed gespeeld weer, lekker weer 3 om de oren
pi_218946860
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:38 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Witte zakdoekjes? De r zit weer in de maand :)
Die laat ik thuis, makker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')