Ik had dat eerlijk gezegd wel verwacht! Maar ook zonder Eeuwig en Altijd heb ik lelijk gehuild hoor hahaha.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Als ze straks toch Eeuwig en Altijd zingen ga ik heel lelijk huilen![]()
[ afbeelding ]
(update: Dat deden ze niet)
Ik zie Klaasje niet voorgoed terug keren. Volgens mij had ze dat ook al gezegd.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:27 schreef Momo het volgende:
K3-zangeres Hanne Verbruggen in verwachting van tweede kind
Studio 100 aan het zweten, geheel Nederlandse K3 straks met Julia, Klaasje en Diede?
Met Klaasje klinkt het niet veel beter maar je merkt dat de meiden nu veel meer plezier hebben. Het is bij Marthe gewoon duidelijk dat ze ergens mee zit maar (voorlopig nog) een pokerface moet ophouden. Haar uitstraling en lichaamshouding zeggen iets anders. Dat was al zo voordat ze haar eerste kind kreeg.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik vind dit dit qua energie een veel leukere K3 dan met Marthe. Sorry.
Ik kan nog steeds niks met Klaasje's stem maar qua energie ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik vind dit dit qua energie een veel leukere K3 dan met Marthe. Sorry.
Volgens mij kwam dat toch na de juicekanaal roddels dat haar man zou vreemd gaan? Mensen haar ook allemaal berichten sturen dat ze dat niet moest pikken etc. Tenminste dat was die zelfde tijd dacht ik.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met Klaasje klinkt het niet veel beter maar je merkt dat de meiden nu veel meer plezier hebben. Het is bij Marthe gewoon duidelijk dat ze ergens mee zit maar (voorlopig nog) een pokerface moet ophouden. Haar uitstraling en lichaamshouding zeggen iets anders. Dat was al zo voordat ze haar eerste kind kreeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |