gebruik je pijnstillers?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:47 schreef Ama het volgende:
Stofzuigen lukt ook prima. Top. Weet niet of dat al helemaal de bedoeling is maar kost me nul moeite of pijn dus ach.
ahquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
Maar dat is momenteel meer omdat ik hoofdpijn heb.
Nou ik ga nu weer braaf op de bank liggen en niks meer doen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, als je maar oppast dat je je grens niet overgaat/te overmoedig wordt
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik ga nu weer braaf op de bank liggen en niks meer doen.
Nou zoveel kan ik ook niet meer doen hier behalve afwassen maar dat mag echt niet en dat ga ik ook echt niet doen want ik wil niet dat het gaat ontsteken.quote:
Niet altijdquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het enige wat je moet doen in je bed
afwassen met een semi open wond klinkt niet handig neequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
Hoewel ik me wel erger aan dat vieze eetbakje van de kat. Maar ik moet echt niet gaan afwassen.Ik zou het wel kunnen.
Ik ben momenteel eigenwijs maar zo eigenwijs ben ik ook weer niet nee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
afwassen met een semi open wond klinkt niet handig nee
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben momenteel eigenwijs maar zo eigenwijs ben ik ook weer niet nee.
🤷🏼♀️😅quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
wat is dat met vrouwen en eigenwijs zijn? ik ken er geen 1 die niet echt ontiegelijk eigenwijs is
eerlijk gezegd: ja je hebt een flink heftige ingreep gehad, maar dat is imho vooral mentaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
Denk dat die chirurg ook niet had verwacht dat ik na 48 uur weer in de supermarkt zou staan en door de Kruidvat zou lopen.En mijn huis schoon weet te houden.
vragen of je vanwege dit enorme ongemak niet een compensatie kan krijgen ofzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
Vlucht vanmiddag is geannuleerdhebben ze het omgeboekt naar een vlucht met overstap
Het is ook vooral het wennen hoor, lichamelijk doet me het me niet zoveel.. sowieso als het is genezen kan ik alles wel gewoon. Maar ja ik probeer er wel wat "positiever" in te staan. Het is kut en ik zit er echt wel mee maar het is ook wel een opluchting dat ik straks van al het gezeik af ben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
eerlijk gezegd: ja je hebt een flink heftige ingreep gehad, maar dat is imho vooral mentaal
fysiek lijkt het (mij iig, iemand anders kan er anders over denken) wel mee te vallen, vooral erg wennen
Ja business class stoelen ofzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
vragen of je vanwege dit enorme ongemak niet een compensatie kan krijgen ofzo
achteraf ben je blij t gedaan te hebbenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is ook vooral het wennen hoor, lichamelijk doet me het me niet zoveel.. sowieso als het is genezen kan ik alles wel gewoon. Maar ja ik probeer er wel wat "positiever" in te staan. Het is kut en ik zit er echt wel mee maar het is ook wel een opluchting dat ik straks van al het gezeik af ben.En op den duur weet ik niet meer beter.
Het voelt heel dubbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |