Jullie zijn vandaag jarig??quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:52 schreef kwiwi het volgende:
Wat doe je op je verjaardag @:citizen.erased ? Al een taartje gegeten?
Alleen CE, hij hoeft zijn verjaardag niet te delenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jullie zijn vandaag jarig??
Alleen met alle dieren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen CE, hij hoeft zijn verjaardag niet te delen
In het winkelcentrum rondhangen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
weg bezuinigd, wat moeten al die oudjes nu?
Ik ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook weleens van mezelf.
Ik zei het toch.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bij de Kik wezen kijken. Wat een ellende. Wel een leuk vestje gezien maar dat hadden ze al niet in mijn maat.
ik had 1 raam gedaan toen de wind draaide en de regen op mn balkon stond...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan "ramen zemen" wel van m'n lijstje strepen vandaag. Scheelt weer.
Hij mag wel taart delen op zijn verjaardagquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen CE, hij hoeft zijn verjaardag niet te delen
Mijn vader en ik zitten de buitjes af te wachten voor een half uurtje buiten wandelenquote:
Zo te zien ontstaan er steeds nieuwe buitjes op de Noordzee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader en ik zitten de buitjes af te wachten voor een half uurtje buiten wandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |