Oooooooohhhhh. Je moet er toch niet aan denken. Respect voor die vrouwen, hoor.quote:
Ik zou eens op kinky.nl rondspeuren in je gemeentequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:22 schreef -Hakuna- het volgende:
Gelukkig laat mijn verhuurder dit nooit toe....![]()
HEEMwonen staat prostitutie niet toe in woningen en ziet het als een vorm van overlast die de leefbaarheid in de buurt beïnvloedt, net als drugshandel. Omdat prostitutie een vorm van overlast kan zijn voor medebewoners, is dit verboden in de huurwoningen van HEEMwonen.
Ik denk dat het thuis wel onveiliger is als in een club, want bij je thuis is echt helemaal niemand, en het is een wildvreemde die je binnen laat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar er verandert toch eigenlijk niks? Of doen die mensen dat sekswerk nu op andere plekken dan hun eigen huis? Zolang er geen borden in de tuinen komen te staan met "(Bordeel) Truus, nu open van 21:00 tot 05:00!"..
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou eens op kinky.nl rondspeuren in je gemeente
Grote kans dat je buurvrouw er tussenstaat, geen herhalingsgevaar @:de_boswachter
Zeg maar nee,dan krijg je d'r twee! (Allebei)quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:42 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ach er is wel meer dat het daglicht niet verdragen kan. Liever een buurvrouw die er op los neukt dan een drugspand naast mijn woning.
Bizar dat de verhuurder daar inspraak op heeft.. prostitutie is gewoon legaal. Drugshandel niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:22 schreef -Hakuna- het volgende:
Gelukkig laat mijn verhuurder dit nooit toe....![]()
HEEMwonen staat prostitutie niet toe in woningen en ziet het als een vorm van overlast die de leefbaarheid in de buurt beïnvloedt, net als drugshandel. Omdat prostitutie een vorm van overlast kan zijn voor medebewoners, is dit verboden in de huurwoningen van HEEMwonen.
En dan op het raam kloppen wat het kost, 50 euroquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:59 schreef raptorix het volgende:
Ze zouden eigenlijk een aparte straat moeten maken waar vrouwen hun eigen kamertjes krijgen, en met goed camerazicht en alarm buttons, en om het veilig te maken dat ze achter een groot glazen raam staan, zodat ze duidelijk met klanten kunnen afspreken wat de prijs is voor wat, en s'avonds leuke rode lampjes om het romantische sfeer te geven.
Er zijn zelfs enkele uitspraken over te vinden, van dezelfde verhuurder.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:39 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Bizar dat de verhuurder daar inspraak op heeft.. prostitutie is gewoon legaal. Drugshandel niet.
Het argument slaat natuurlijk nergens op. Alsof het af en toe ontvangen van klanten in een woning een issue is voor de leefbaarheid xdxdxd
Maakt het nog niet oke. Het huurrecht is in sommige gevallen supertriest. Je mag soms bijv niet eens bepaalde plantjes laten groeien in je eigen gehuurde woning. Bovendien eerste uitspraak gaat over derden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:02 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Er zijn zelfs enkele uitspraken over te vinden, van dezelfde verhuurder.![]()
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBLIM:2022:5161
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBLIM:2024:1372
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |