Of erop 😉quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind het er al snel onverzorgd uitzien. Zeker door zijn grijs/bruin/beige/ondefineerbare kleur baard.
Maar hé, ik hoef er niet naast te lopen/zitten/liggen. 😊
Debbie zit ook bij mij ‘om de hoek’ . En gisteren nog bij Kaap Hoorn 😂quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die kunnen we vast halen bij Kaap Hoorn😉
Niet alleen Debbie is in dat gezin van het padje.
MG is gewoon niet dominant. Ik denk dat het een lieve man is. En ik vind hem er voor zijn leeftijd goed uit zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:55 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Mg is sws wel een leuke vent vind ik. Tot ie gaat praten dan.
Ik geloof best dat het een leuke vent is, maar hij moet naar mijn mening meer grenzen stellen aan AM haar gedrag. Alles wat zij online gooit over de kinderen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:55 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Mg is sws wel een leuke vent vind ik. Tot ie gaat praten dan.
Tis een klein kereltje zonder ruggegraat met zijn glunderende kraaloogjes. Precies wat AM wil, iemand die doet wat zij zegt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:33 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het een leuke vent is, maar hij moet naar mijn mening meer grenzen stellen aan AM haar gedrag. Alles wat zij online gooit over de kinderen.
😂😂 ik krijg gewoon een beetje hamstervibes met jouw omschrijving.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:43 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Tis een klein kereltje zonder ruggegraat met zijn glunderende kraaloogjes. Precies wat AM wil, iemand die doet wat zij zegt.
Zat ze echt bij Kaap Hoorn terwijl ze donderdag nog op sterven na dood was? Lekker prikkelarm😬quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Debbie zit ook bij mij ‘om de hoek’ . En gisteren nog bij Kaap Hoorn 😂
Hij komt over als een vriendelijke man, maar vind hem onaantrekkelijk en totaal seksloos 🙈quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:49 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
😂😂 ik krijg gewoon een beetje hamstervibes met jouw omschrijving.
AM vind ik een hele nare, asociale, onaangename vrouw.
Ondanks dat M. soms een slappe dweil is denk ik wel dat het een vriendelijke man is.
Ja aantrekkelijk is weer wat anders. Die bruine schoenen heb ik hier al eens seksloos genoemd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hij komt over als een vriendelijke man, maar vind hem onaantrekkelijk en totaal seksloos 🙈
Vind ik van Roy (van Debbie) trouwens ook haha
Vriendelijk denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:49 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
😂😂 ik krijg gewoon een beetje hamstervibes met jouw omschrijving.
AM vind ik een hele nare, asociale, onaangename vrouw.
Ondanks dat M. soms een slappe dweil is denk ik wel dat het een vriendelijke man is.
Zelfs in zijn strakke paardrijbroek met laarzen en een zweepje? 😂quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hij komt over als een vriendelijke man, maar vind hem onaantrekkelijk en totaal seksloos 🙈
Vind ik van Roy (van Debbie) trouwens ook haha
Ja, eens. En dan ook van ‘hij werd 3e omdat het t/m 9 was’.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:58 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik vind het zo jammer dat Judith bij atletiek weer alle "plaatsen" moet benoemen. Het maakt niet uit of hij records gooit of loopt. Die jongen is gewoon lekker aan het sporten.
Oh ik dacht dat ze laatst voor haar huis stonden Is dat gewoon een buurman?quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 4 oktober 2025 18:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn vrouw zwanger “
Hellevoetsluis is heel klein….
Zijn vrouw is niet zwanger hoor 😂
DBM mankeert ook alleen maar dingen als ze ze als excuus kan gebruiken. Gelukkig was haar trui nog op tijd ✌️quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:18 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft een adhd burnout toch, wat doet ze dan in Walibi fright night, als je slecht tegen prikkels kan is dat een plek die ik zou mijden. (Nu vind ik dat zonder prikkel problemen al verschrikkelijk, laat staan met prikkel problemen)
😂😂😂 nou dan is t lastig mezelf te bedwingen hoor (🤢)quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zelfs in zijn strakke paardrijbroek met laarzen en een zweepje? 😂
Bizar dat zo iemand dat relatie advies wilt geven over het manifesteren van je twin flame...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:25 schreef Donna het volgende:
[..]
7 relaties gehad. Misschien moet ze op zoek naar een ander type.
En een keer geen kreeft.
Het is gratis hé, en dan kan ze aandacht zoeken indirect op instagram en tiktok dat zij een echte LC patiënt is en daar heen mocht gaan. Niks meer, niks minder.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef Henrike het volgende:
Ach Debbie toch, dan voel je je slecht en ben je moe en dan ga je in zo'n primitieve hut overnachten.
Kindjes uit logeren.
Ga dan gewoon een nachtje naar een leuk hotel, die je straks met Zoë toch ook na afloop van het concert? En in Gambia sliep ze ook niet in een lemen hut.
Nou Roy, duidelijk wat je als mantelzorger waard bent.
Morgen moet ze weer bijkomen en heb jij de kids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |