abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218938180
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Smaken verschillen. Ik vind het er al snel onverzorgd uitzien. Zeker door zijn grijs/bruin/beige/ondefineerbare kleur baard.

Maar hé, ik hoef er niet naast te lopen/zitten/liggen. 😊
Of erop 😉

Ik houd sowieso niet van baarden, ben het wel met je eens.
pi_218938210
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Vind ik ook
Ik ook
pi_218938389
Mg is sws wel een leuke vent vind ik. Tot ie gaat praten dan.
pi_218938434
Mwa ik vind het een zacht ei, die niet tegen zijn vrouw is opgewassen.
pi_218938461
Ik houd echt niet van baarden. En tegenwoordig heeft bijna elke man een baard. Ik haat dat geprik aan mijn gezicht.
pi_218938646
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die kunnen we vast halen bij Kaap Hoorn😉

Niet alleen Debbie is in dat gezin van het padje.
Debbie zit ook bij mij ‘om de hoek’ . En gisteren nog bij Kaap Hoorn 😂
pi_218938669
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:55 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
MG is gewoon niet dominant. Ik denk dat het een lieve man is. En ik vind hem er voor zijn leeftijd goed uit zien.
pi_218938702
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:55 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik geloof best dat het een leuke vent is, maar hij moet naar mijn mening meer grenzen stellen aan AM haar gedrag. Alles wat zij online gooit over de kinderen.
pi_218938766
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:33 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik geloof best dat het een leuke vent is, maar hij moet naar mijn mening meer grenzen stellen aan AM haar gedrag. Alles wat zij online gooit over de kinderen.
Tis een klein kereltje zonder ruggegraat met zijn glunderende kraaloogjes. Precies wat AM wil, iemand die doet wat zij zegt.
pi_218938818
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:43 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Tis een klein kereltje zonder ruggegraat met zijn glunderende kraaloogjes. Precies wat AM wil, iemand die doet wat zij zegt.
😂😂 ik krijg gewoon een beetje hamstervibes met jouw omschrijving.

AM vind ik een hele nare, asociale, onaangename vrouw.
Ondanks dat M. soms een slappe dweil is denk ik wel dat het een vriendelijke man is.
pi_218938831
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Debbie zit ook bij mij ‘om de hoek’ . En gisteren nog bij Kaap Hoorn 😂
Zat ze echt bij Kaap Hoorn terwijl ze donderdag nog op sterven na dood was? Lekker prikkelarm😬

[ Bericht 4% gewijzigd door JaNeeDan op 04-10-2025 21:58:33 ]
pi_218938845
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:49 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]

Ondanks dat M. soms een slappe dweil is denk ik wel dat het een vriendelijke man is.
Hij komt over als een vriendelijke man, maar vind hem onaantrekkelijk en totaal seksloos 🙈
Vind ik van Roy (van Debbie) trouwens ook haha
pi_218938866
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hij komt over als een vriendelijke man, maar vind hem onaantrekkelijk en totaal seksloos 🙈
Ja aantrekkelijk is weer wat anders. Die bruine schoenen heb ik hier al eens seksloos genoemd.
pi_218938874
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:49 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]

Vriendelijk denk ik ook wel.
pi_218938896
Ik vind het zo jammer dat Judith bij atletiek weer alle "plaatsen" moet benoemen. Het maakt niet uit of hij records gooit of loopt. Die jongen is gewoon lekker aan het sporten.
pi_218938949
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zelfs in zijn strakke paardrijbroek met laarzen en een zweepje? 😂
pi_218938956
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:58 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik vind het zo jammer dat Judith bij atletiek weer alle "plaatsen" moet benoemen. Het maakt niet uit of hij records gooit of loopt. Die jongen is gewoon lekker aan het sporten.
Ja, eens. En dan ook van ‘hij werd 3e omdat het t/m 9 was’.
Wat maakt dat nou uit, als hij niet in die groep was ingedeeld had hij die wedstrijd niet gedaan en had hij nergens geëindigd.
pi_218939048
DBM heeft een adhd burnout toch, wat doet ze dan in Walibi fright night, als je slecht tegen prikkels kan is dat een plek die ik zou mijden. (Nu vind ik dat zonder prikkel problemen al verschrikkelijk, laat staan met prikkel problemen)
pi_218939153
[quote]0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Volgens mij is zijn vrouw zwanger “

Hellevoetsluis is heel klein….
Zijn vrouw is niet zwanger hoor 😂
pi_218939208
[quote]0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:23 schreef Qware5 het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op zaterdag 4 oktober 2025 18:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn vrouw zwanger “

Hellevoetsluis is heel klein….
Zijn vrouw is niet zwanger hoor 😂
Oh ik dacht dat ze laatst voor haar huis stonden Is dat gewoon een buurman?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218939210
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:18 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft een adhd burnout toch, wat doet ze dan in Walibi fright night, als je slecht tegen prikkels kan is dat een plek die ik zou mijden. (Nu vind ik dat zonder prikkel problemen al verschrikkelijk, laat staan met prikkel problemen)
DBM mankeert ook alleen maar dingen als ze ze als excuus kan gebruiken. Gelukkig was haar trui nog op tijd ✌️
pi_218939219
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:06 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zelfs in zijn strakke paardrijbroek met laarzen en een zweepje? 😂
😂😂😂 nou dan is t lastig mezelf te bedwingen hoor (🤢)
pi_218939252
Judith doet aan taboes doorbreken, welke taboe dat precies is is mij niet echt duidelijk.
Ze volgt Bob zijn enthousiasme, helemaal prima natuurlijk en leuk dat Bob er zin in had, als doel had clubkampioen te worden en dit is gelukt.

Ik begrijp alleen niet wat Judith niet begrijpt, als zij het over Bob en sporten heeft gaat het altijd om zijn prestaties en dat ie wint van kinderen die ouder zijn dan hij. (Of dat t juist niet raar is dat ie niet wint omdat ze ouder zijn dan hij).
Ze benadrukt niet zijn enthousiasme, ze benadrukt niet hoe leuk hij het heeft. Ze benadrukt zijn prestaties, zonder uitzondering.
Er moet benoemd worden of er wel of geen PR is behaald, er moet benoemd worden op welke plek hij is geëindigd.

Ze schrijft dat sport ook moet gaan om plezier, alleen dat benoemt ze nooit in haar stories als Bob weer eens training of wedstrijd heeft.
pi_218939399
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:25 schreef Donna het volgende:

[..]
7 relaties gehad. Misschien moet ze op zoek naar een ander type.
En een keer geen kreeft.
Bizar dat zo iemand dat relatie advies wilt geven over het manifesteren van je twin flame... :')

Als het nou iemand is die al +15 jaar een relatie heeft vind ik het nog een ander verhaal, maar zij heeft echt geen recht van spreken.
pi_218939418
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef Henrike het volgende:
Ach Debbie toch, dan voel je je slecht en ben je moe en dan ga je in zo'n primitieve hut overnachten.
Kindjes uit logeren.
Ga dan gewoon een nachtje naar een leuk hotel, die je straks met Zoë toch ook na afloop van het concert? En in Gambia sliep ze ook niet in een lemen hut.
Nou Roy, duidelijk wat je als mantelzorger waard bent.
Morgen moet ze weer bijkomen en heb jij de kids
Het is gratis hé, en dan kan ze aandacht zoeken indirect op instagram en tiktok dat zij een echte LC patiënt is en daar heen mocht gaan. Niks meer, niks minder.
Ik moet er in ieder geval echt niet aan denken om daar te zitten. Ik vind het idee van de initiatiefnemers echt heel goed, de uitwerking is alleen voor zieke patiënten wat minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')