abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218937496
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die man is niet goed hoor. Mijn man was echt niet met mij meegegaan naar zo’n hut. Maar geen comfort (geen tv etc.) en geen wifi betekent misschien dat hij eindelijk eens tijd en ruimte vindt om een goed gesprek met z’n patiënt aan te gaan. Kan hij haar eens vertellen dat ze er een puinhoop van (heeft) (ge)maakt.
Die twee, een goed gesprek? 😂😂😂

Denk eerder dat ze samen het vervolgscenario aan het schrijven zijn.
pi_218937517
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Het strookt toch ook weer helemaal niet met wat ze van de week schreef? Wie gaat er nou, als het zó slecht gaat, een warm huis mét stromend water én een bed uit om te gaan kamperen?
Nee joh, echt totaal onlogisch. Als ik me niet goed voel dan lig ik thuis in mijn bed of onder een dekentje op de bank. Maar aandacht is alles.
pi_218937588
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:58 schreef Maremare het volgende:

[..]
Nee joh, echt totaal onlogisch. Als ik me niet goed voel dan lig ik thuis in mijn bed of onder een dekentje op de bank. Maar aandacht is alles.
Dit. Ik snap zo’n hut sowieso niet voor mensen die ziek zijn. Als het niet zulk slecht weer zou zijn zou ik er even langs wandelen.
pi_218937629
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:34 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Die reis naar India gaat ook via een externe stichting, niet officieel via de school, is ook meestal in de zomervakantie (of de meivakantie)
Zieltjes winnen voor de kerk?
pi_218937632
Ellen die een paar weken geleden nog helemaal goedpraatte waarom het geen probleem was dat ze kwarrel zo snel had laten kennismaken met haar zoontje, en nu mopperen en Koen de schuld geven dat kind het er moeilijk mee heeft. Wat. Een. Doos.
pi_218937643
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit. Ik snap zo’n hut sowieso niet voor mensen die ziek zijn. Als het niet zulk slecht weer zou zijn zou ik er even langs wandelen.
Ik heb de (paar) foto’s even bekeken, maar ik zie niks van een verwarming die het huisje comfortabel maakt?

En poepen en piesen op een composttoilet?
pi_218937647
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:06 schreef Nieve het volgende:
Kennelijk voelde Debbie zich dus helemaal niet te slecht voor de beurs, maar had ze andere dingen te doen.
Even opgezocht waar ze verblijven:

"Stichting Vennebroek de Til, opgericht in 2022, heeft het huisje gerenoveerd, om het geschikt te maken voor ontspanning voor mantelzorgers."

Mijn hemel....... Het wordt steeds verder in het belachelijke getrokken die show. En Roy maar faciliteren.
Oh gezellig, vlak bij mij en nog nooit van gehoord😂😂..

maar zegt ze dan ook met een omweg dat Roy haar mantelzorger is?
pi_218937656
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:23 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Sinds wanneer heeft MG een baard? Het staat hem wel moet ik zeggen.

Dat geleur rondom dat boek van AM komt mij nu al de keel uit. En dan is het nog niet eens officieel uitgebracht. Dan gaat ze ook nog een hele toer doen. Iemand die van plan is te gaan?
Dokkum staat ook weer op de kaart zag ik. Ik zou maar zo langs kunnen wippen. Ben benieuwd hoe ze dat qua overnachting gaat doen aangezien wannabefluencer Jojanneke de B&B's niet meer heeft. Zij nodigde allemaal influencers uit zoals Kyra en AM.
Maar misschien dat AM nu naar Landal Esonstad mag voor nop, want daar is Jojanneke nu parkmanager.
pi_218937659
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:16 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ellen die een paar weken geleden nog helemaal goedpraatte waarom het geen probleem was dat ze kwarrel zo snel had laten kennismaken met haar zoontje, en nu mopperen en Koen de schuld geven dat kind het er moeilijk mee heeft. Wat. Een. Doos.
Ik volg haar niet maar van wat ik hier lees is zij niet de meest stabiele wat relaties betreft. Er volgen er dus vast nog meer. Als ze verstandig is laat ze haar kind daarbuiten.
pi_218937664
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:18 schreef MikkiejY het volgende:

[..]
Oh gezellig, vlak bij mij en nog nooit van gehoord😂😂..

maar zegt ze dan ook met een omweg dat Roy haar mantelzorger is?
Samen op bezoek gaan?

Roy is haar mantelzorger. Daar is geen omweg voor nodig. Om die reden krijgt ze ook zoveel hulp, omdat haar mantelzorger regelmatig voor z’n werk naar het buitenland moet. 🤡
  Moderator zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:25:46 #111
382129 crew  Donna
pi_218937698
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik volg haar niet maar van wat ik hier lees is zij niet de meest stabiele wat relaties betreft. Er volgen er dus vast nog meer. Als ze verstandig is laat ze haar kind daarbuiten.
7 relaties gehad. Misschien moet ze op zoek naar een ander type.
En een keer geen kreeft.
pi_218937704
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Samen op bezoek gaan?

Roy is haar mantelzorger. Daar is geen omweg voor nodig. Om die reden krijgt ze ook zoveel hulp, omdat haar mantelzorger regelmatig voor z’n werk naar het buitenland moet. 🤡
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Samen op bezoek gaan?

😂😂 Zullen we dan een pumpkin spice latte meenemen voor de meid?

Maar ff zonder gekheid.. het is echt van de zotte🤦🏻‍♀️ happy family 🤡🤡
pi_218937735
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:16 schreef Die_van_verderop het volgende:
Zo sneu voor dat jochie.
pi_218937787
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik wil het niet weten😬. Alleen het idee al en dat er dan geen stromend water is. Of zouden ze daarna gaan skinny dippen in het Paterswoldsemeer?
Nee, als afsluiter gaan ze straks lekker ongewassen floaten 🤢
pi_218937859
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:25 schreef Donna het volgende:

[..]
7 relaties gehad. Misschien moet ze op zoek naar een ander type.
En een keer geen kreeft.
Gelukkig heeft ze niet uit alle relaties een kind😬
pi_218937868
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:16 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Jeetje zeg wat een zeik bericht. Iemand reageert dat het knap is dat hvk er altijd met haar kinderen op uit gaat en jij komt met een totaal ander verhaal om haar maar af te kunnen kraken. Ik vind het ook leuk om te zien hoe zij haar kinderen met weinig financiële middelen, toch altijd leuke momenten bezorgd en er veel op uit gaat. Ga er maar aan staan. Het zijn niet de meest makkelijke kinderen en er ook nog eens veel.

Hoe weet je trouwens dat er geen regels zijn? Ik kan me niet herinneren dat ze dat ooit heeft gezegd.
Dankjewel voor je vriendelijke reactie.
Gelukkig mag ik er anders over denken dan jij.

[ Bericht 2% gewijzigd door Henrike op 04-10-2025 20:00:29 ]
pi_218937875
Debbie heeft volgens mij al eens eerder benoemd dat Roy haar mantelzorger is.
En zelfs zonder LC zou ik, als het zo slecht gaat, in zo'n hutje gaan zitten zonder stromend water en verwarming. Ze horror (en als t iemand zijn ding wel is, vind ik daar niks van, maar ik moet er niet aan denken).
En tuurlijk prima dat ze die beurs heeft afgezegd, hoe had ze dat willen verantwoorden na die meloen reel met: het gaat nu zo slecht?
Ik vind t overigens wel ver gezocht dat haar vriendinnen niet met haar en dr rolstoel wilde, want dan hadden ze dr niet mee gevraagd of dit afgesproken.

Ik vind wel dat ze zich gedraagt alsof ze terminaal is met dr achteruitgang en steeds maar zieker worden, ondanks de B12 die ze zó hard nodig had vanwege haar B12 ziekte.
pi_218937879
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:27 schreef MikkiejY het volgende:

[..]
[..]
😂😂 Zullen we dan een pumpkin spice latte meenemen voor de meid?

Maar ff zonder gekheid.. het is echt van de zotte🤦🏻‍♀️ happy family 🤡🤡
Die kunnen we vast halen bij Kaap Hoorn😉

Niet alleen Debbie is in dat gezin van het padje.
pi_218937882
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:37 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nee, als afsluiter gaan ze straks lekker ongewassen floaten 🤢
🤣🤢
Dat kan op een paar km. afstand😆
pi_218937884
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:16 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Jeetje zeg wat een zeik bericht. Iemand reageert dat het knap is dat hvk er altijd met haar kinderen op uit gaat en jij komt met een totaal ander verhaal om haar maar af te kunnen kraken. Ik vind het ook leuk om te zien hoe zij haar kinderen met weinig financiële middelen, toch altijd leuke momenten bezorgd en er veel op uit gaat. Ga er maar aan staan. Het zijn niet de meest makkelijke kinderen en er ook nog eens veel.

Hoe weet je trouwens dat er geen regels zijn? Ik kan me niet herinneren dat ze dat ooit heeft gezegd.
Nou dat hoeft ze niet te zeggen dat kun je zo wel zien. Daarnaast schrijft ze alleen maar wat haar kinderen allemaal niet goed doen (eten, slapen, opruimen, spullen heel laten etc.)
Je hoeft ook geen medelijden te hebben met haar financiële situatie want ze harkt heel wat binnen zonder te werken. Wie zegt trouwens dat je positief moet reageren op een positief bericht?

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 04-10-2025 20:29:20 ]
pi_218937922
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:23 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Sinds wanneer heeft MG een baard? Het staat hem wel moet ik zeggen.

Dat geleur rondom dat boek van AM komt mij nu al de keel uit. En dan is het nog niet eens officieel uitgebracht. Dan gaat ze ook nog een hele toer doen. Iemand die van plan is te gaan?
Baard staat MG goed.
pi_218937953
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:58 schreef Snaky het volgende:

[..]
Baard staat MG goed.
Smaken verschillen. Ik vind het er al snel onverzorgd uitzien. Zeker door zijn grijs/bruin/beige/ondefineerbare kleur baard.

Maar hé, ik hoef er niet naast te lopen/zitten/liggen. 😊
pi_218937959
Ach Debbie toch, dan voel je je slecht en ben je moe en dan ga je in zo'n primitieve hut overnachten.
Kindjes uit logeren.
Ga dan gewoon een nachtje naar een leuk hotel, die je straks met Zoë toch ook na afloop van het concert? En in Gambia sliep ze ook niet in een lemen hut.
Nou Roy, duidelijk wat je als mantelzorger waard bent.
Morgen moet ze weer bijkomen en heb jij de kids
pi_218937998
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
🤣🤢
Dat kan op een paar km. afstand😆
🤢
pi_218938001
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:58 schreef Snaky het volgende:

[..]