Ik moet zeggen dat de balworp echt wel goed is voor een jongen van zijn leeftijd, hij heeft een goede snelle arm.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:55 schreef Henrike het volgende:
Judith; Bob heeft een wedstrijd, het eerste wat ze post; zijn prestaties hij werd derde , maarrrrr
Mijn god wat triest is zij zeg.
Zeg gewoon Bob heeft het goed gedaan
Ze zegt ook nog dat ze niet had verwacht dat ze er 1000 volgers in één week bij had gekregen omdat ze dacht dat mensen gingen volgen vanwege Koen. Maar omdat het nu uit is gaat ze er van uit dat de mensen de inhoud van haar insta interessant vinden. Nou meid, denk dat ze voornamelijk zijn gaan volgen voor de juice 🤭quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ellen-zonder-kwartel zegt nu dat ze de post over de ex offline heeft gehaald. Maarja, velen zullen het al aangehoord/geluisterd hebben.
Vanaf nu gaat het alleen over haar.
Kanniewachte.
Nu kijk ik dus alleen naar de stand van haar oren en crazy eyes. Het zou me niets verbazen als zij straks met een fles wijn in dr mik bij Koen voor de ramen gaat staan midden in de nachtquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ellen-zonder-kwartel zegt nu dat ze de post over de ex offline heeft gehaald. Maarja, velen zullen het al aangehoord/geluisterd hebben.
Vanaf nu gaat het alleen over haar.
Kanniewachte.
🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:22 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Nu kijk ik dus alleen naar de stand van haar oren en crazy eyes. Het zou me niets verbazen als zij straks met een fles wijn in dr mik bij Koen voor de ramen gaat staan midden in de nacht
Minibelle gelooft zelf echt dat haar kinderen deze idiote vulling van de week nodig hebben als ‘uitdaging’, anders vervelen ze zich. Ja, stel je voor dat dat eens zou gebeuren, zoals bij ieder normaal kind…quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:34 schreef Henrike het volgende:
De kinderen van minibelle moeten vandaag weer huiswerk van de afgelopen week inhalen.
Want ze zijn door de week pas om 19;00 aan tafel.
Maar dan jezelf nog niet afvragen of dit dan niet teveel is.
Kan toch niet gezond zijn dat die kinderen nu al in zo'n ratrace worden gedrukt, school, sport, tekenlessen, zanglessen enz enz.
En dan in het weekend op zaterdag je achterstallige huiswerk moeten maken, triest vind ik het.
De kinderen daar zijn totaal niet gewend hun eigen vermaak te zoeken. En omdat ze het niet gewend zijn hebben ze daar moeite mee. Wat voor hun moeder weer de bevestiging is dat haar kinderen vermaakt moeten worden. Niets mis met buitenschoolse activiteiten, maar moeder maakt ook daar weer meteen iets prestatiegerichts van en benadert het middelste meisje alsof ze al op de kunstacademie zit. Ik vind het soms echt pijnlijk om te zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:53 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Minibelle gelooft zelf echt dat haar kinderen deze idiote vulling van de week nodig hebben als ‘uitdaging’, anders vervelen ze zich. Ja, stel je voor dat dat eens zou gebeuren, zoals bij ieder normaal kind…
heb zo het gevoel dat het tijd wordt voor Julia om op zichzelf te gaan wonen. Voor iedereen daar (en ik denk dat ze binnenkort wel verkast). Ik denk dat het voor Annemarie ook een stuk rustiger wordt (ik heb nog maar 1 kind thuiswonen en alhoewel de uitwonenden nog heel vaak steun/hulp nodig hebben en heel vaak tegen problemen aanlopen en ik ze natuurlijk ook mis) vind ik het stiekem ook wel heel erg fijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik zie Maarten snel een poging doen om de billen van Julia te bedekken met een dekentje voordat AM er weer bovenop zit. Hij is zich blijkbaar toch meer bewust van de gevaren dan AM.
Bij een aantal influencers vind ik het zo jammer dat ze zo weinig lol lijken te hebben in hun kinderen. Zodanig opvallend dat ik mij soms weleens afvraag waarom ze meerdere kinderen wilden. Dat staat los van van je kinderen houden (want aan de liefde twijfel ik niet), maar ze lijken alles wat met kinderen te maken heeft gewoon echt niet leuk te vinden. Ik heb best wel bewust kinderloze vrienden en ja, die leven ook doorgaans een enorm leuk leven, kunnen hun dromen achterna gaan e.d., ik herken daar sommige influencers in (maar die hebben dan dus wel meerdere kinderen).quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:31 schreef Jenn1806 het volgende:
HVK geeft haar kinderen echt overal de schuld van. Ze maken troep en ruimen niks op, ze lusten bijna niks en gooien eten op de grond, ze gooien alles zo maar in de schuur, ze vieren 's nachts feest, ze zijn vroeg wakker, ze maken herrie, ze spelen niet met hun speelgoed maar willen alleen tablets. De oplossing voor al het hierboven genoemde is in haar geval OPVOEDING. Maar nee, ze heeft in dat opzicht totaal geen zelfreflectie. Buiten dat laat ze zich keer op keer bewust bezwangeren door nietsvermoedend seksdates. Zij moet echt kappen met zeiken.
... En wind mee!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:00 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de balworp echt wel goed is voor een jongen van zijn leeftijd, hij heeft een goede snelle arm.
Wel mee eens dat zijn moeder erg prestatiegericht is.
Ze gaat er inderdaad vaak op uit. Ik vind persoonlijk dat ze daar nogal in doordraait. Die kinderen krijgen amper rust, worden dag in dag uit overal mee naartoe gesleept. Ze zegt dat Z moeite heeft met drukte en veel lawaai maar het arme kind wordt wekelijks meegenomen naar drukke evenementen. Je ziet Jayda wel veel minder in beeld bij uitstapjes dus of ze die nou gewoon alleen thuis laat of bij tante van vriendje/moeders kennis in Brabant/haar vader?? Ze klaagt steen en been dat Louay niet slaapt tussen de middag (of te laat en daardoor in de avond wakker is) maar heeft nooit ook maar iets van moeite gedaan om het hem aan te leren. Zij heeft bewust voor zoveel kinderen gekozen maar lijkt vooral te vluchten en dan mogen ze zichzelf vermaken in de speeltuin of achter een scherm.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het dan wel leuk dat HvK er vaak op uit gaat, gratis activiteiten weet te vinden. Dat is misschien omdat ze thuis anders de tent afbreken, maar ze gaat wel. Ook als het waait.
Helemaal mee eens! De kinderen ogen gezond, zien er altijd verzorgd en ze komen veel buiten en leren spelen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het dan wel leuk dat HvK er vaak op uit gaat, gratis activiteiten weet te vinden. Dat is misschien omdat ze thuis anders de tent afbreken, maar ze gaat wel. Ook als het waait.
Ik zie dat bij haar een beetje als vluchten voor de realiteit. Als ze weg zijn maken ze thuis geen zooi, hoeft ze de bende niet op te ruimen, worden de kinderen vermaakt, hoeft ze niet/minder op te voeden. Om vervolgens weer overal over te klagen. Haar kinderen zouden zoveel baat hebben bij rust en regelmaat, en daarbij kan je echt iedere dag wel even op pad. Alleen zij is altijd op pad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar ze heeft geen volgers gekocht hoor!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:53 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! De kinderen ogen gezond, zien er altijd verzorgd en ze komen veel buiten en leren spelen.
Wat krijgt Milou trouwens weinig likes en reacties op haar reeels (ten opzichte van het aantal volgers)
Ja het boek moet verkocht worden, nu gaat het alleen daarover .quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze zal wel weer iets daarover in het nieuwe boekje hebben geschreven.
Omdat zij vrijwel al haar volgers heeft gekocht. Wat een leeg en sneu bestaan heb je dan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:53 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! De kinderen ogen gezond, zien er altijd verzorgd en ze komen veel buiten en leren spelen.
Wat krijgt Milou trouwens weinig likes en reacties op haar reeels (ten opzichte van het aantal volgers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |