ik wist dat t ergens bij water was maar vergeten waar... vlissingen iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zit op dat balkon in Vlissingen te wachten?
overal water want overal regenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wist dat t ergens bij water was maar vergeten waar... vlissingen idd
Maar goed dat ik inmiddels terug ben uit Schotland. Het hele gebied waar ik ruim 2 weken in rondgereisd heb wordt nu finaal van de kaart gespoeld en geblazenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
overal water want overal regen
ja tlijkt me mooi maar dat lijkt me erg minder, t weerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed dat ik inmiddels terug ben uit Schotland. Het hele gebied waar ik ruim 2 weken in rondgereisd heb wordt nu finaal van de kaart gespoeld en geblazen
Arme schapen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed dat ik inmiddels terug ben uit Schotland. Het hele gebied waar ik ruim 2 weken in rondgereisd heb wordt nu finaal van de kaart gespoeld en geblazen
ja alleen spelen is saaiquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Tis ook net een peuter he? Met zijn speeltijd op het kleed waar ik dan bij moet zitten
het begint hier nu te regelen en de wind is ook erg actief.quote:
wat gebeurd er als je er niet bij zit?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Tis ook net een peuter he? Met zijn speeltijd op het kleed waar ik dan bij moet zitten
Niets. Slaap.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat gebeurd er als je er niet bij zit?
De echte wind komt morgenvroeg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
het begint hier nu te regelen en de wind is ook erg actief.
nog een half uurtje zitten, dan kun je hem uitlaten en er na op bedquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu kauwt hij lekker weg op een stuk hertenhuid.
Maar ik moet wel op de grond blijven zitten. Als ik beweeg is het hek van de dam
Doet-ie ook wel eens iets voor jou?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu kauwt hij lekker weg op een stuk hertenhuid.
Maar ik moet wel op de grond blijven zitten. Als ik beweeg is het hek van de dam
Serieusquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb iemand bij mij op werk die vakantie had genomen om mee te varen met Greta. Benieuwd onder welk kopje verlof in de gevangenis zitten in het buitenland onder valt.
Gezien het filmpje dat al was opgenomen: ja.quote:
Ik denk niet dat veel mensen het weten, hij was ook niet heel bekend persoon op werk ofzo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gesprek van de dag bij jullie zeker? Al een brief gestuurd?
Onze HR kennende, weten ze het niet en moeten ze daar eerst 50 jaar onderzoek naar doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
detentie in Nederland is vaak een onbetaald verlof vlagje
zal daarvoor ook wel van toepassing zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |