abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:49:26 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_218929869
Dat is toch raar? Hij schijnt in Engeland voor zowel Brighton als Hove Albion te spelen, hoe ken dat, zoiets heb ik nauw nog never gezien. Of heeft ie een geheime tweelingbroer?
Jaren geleden dacht ik al het dieptepunt gezien te hebben met een voetballer die twijfels had over zijn eigen achternaam, welke Vennegoor of Hesselink was, dat is nooit helemaal duidelijk geworden.

Klacht: voetbalkeepers die zich blijkbaar in 2en kunnen splitsen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_218929887
Ja dit is wel goede grap hoor mensen.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:54:12 #3
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218929913
Hahaha en Tinus zit zeker op de wc te poepen en alles op de muren te smeren.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_218930184
Categorie Vennegoor of Hesselink dit
U MAD?
pi_218930201
Ik vroeg dus destijds serieus aan mijn moeder of ze niet wisten of Vennegoor of Hesselink speelde :')

En toen werd ik uitgelachen
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 20:37:39 #6
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218930483
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:15 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik vroeg dus destijds serieus aan mijn moeder of ze niet wisten of Vennegoor of Hesselink speelde :')

Wat een vernedering.
pi_218930610
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:37 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Wat een vernedering.
Dit doet jaren na dato nog steeds pijn inderdaad, maar zo is het leven.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 20:54:10 #8
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218930615
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:53 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]
Welkom, goed dat je er bent. In KLB hebben we allemaal problemen.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 21:44:09 #9
3647 B.R.Oekhoest
pi_218931006
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:53 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]
Maar wel een moeder hebben die blijkbaar verstand van voetbal heeft, weet wat buitenspel is enzo
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_218931028
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Maar wel een moeder hebben die blijkbaar verstand van voetbal heeft, weet wat buitenspel is enzo
Mijn moeder is zeer wijs inderdaad.
pi_218931667
Hahaaaatjes _O-
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 23:53:45 #12
3647 B.R.Oekhoest
pi_218931793
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:54 schreef Näsenbar het volgende:
Hahaha en Tinus zit zeker op de wc te poepen en alles op de muren te smeren.
Gatver, nou heb je me herinnerd aan een ranzige episode .
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 00:11:21 #13
3647 B.R.Oekhoest
pi_218931866
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:15 schreef Bill_Hillie het volgende:

Trouwens niks om je voor te schamen; zelfs Van Basten raakte er van in de war.
  Moderator zaterdag 4 oktober 2025 @ 09:01:14 #14
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218932561
De namen en voetbalploegen zijn verzonnen. Maar ergens in de jaren 80 is dat waargebeurd in mijn streek: heb er even een verhaaltje van laten maken

quote:
Lang geleden speelde een talentvolle voetballer, Pieter Van Aken, in de Belgische derde divisie. Hij was een vaste waarde bij KFC Zilverbeek, een club die toen bekendstond om haar stevige verdediging en vurige thuiswedstrijden. Pieter had een tweelingbroer, Stijn, die zelf uitkwam voor VV Blauwwit, een ploeg die in vierde provinciale speelde (de achtste klasse van het Belgische voetbal.)

Hoewel ze op het veld vaak tegen heel andere tegenstanders stonden, waren de broers haast identiek qua uiterlijk . Het verhaal gaat dat Stijn geregeld met blessures sukkelde. Wanneer dat gebeurde, zou Pieter in het geheim zijn plaats innemen bij VV Blauwwit. Niemand merkte het verschil qua uiterlijk.

Zo gebeurde het dat de vaste derde-divisiespeler van KFC Zilverbeek af en toe opdook op de bescheiden terreinen van vierde provinciale, waar de supporters nooit vermoedden dat ze eigenlijk naar een speler uit een hogere reeks keken.(Die dachten wat had hij weer een onverklaarbare goede dag). De tweeling die elkaar afwisselde, alsof ze één en dezelfde speler waren.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:13:53 #15
3647 B.R.Oekhoest
pi_218937618
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 09:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
De namen en voetbalploegen zijn verzonnen. Maar ergens in de jaren 80 is dat waargebeurd in mijn streek: heb er even een verhaaltje van laten maken
[..]

Dat verhaal, of iets soortgelijks, heb ik al eens eerder ergens gezien.
  Redactie Frontpage zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:17:21 #16
38148 crew  Innisdemon
pi_218937637
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat is toch raar? Hij schijnt in Engeland voor zowel Brighton als Hove Albion te spelen, hoe ken dat, zoiets heb ik nauw nog never gezien. Of heeft ie een geheime tweelingbroer?
Jaren geleden dacht ik al het dieptepunt gezien te hebben met een voetballer die twijfels had over zijn eigen achternaam, welke Vennegoor of Hesselink was, dat is nooit helemaal duidelijk geworden.

Klacht: voetbalkeepers die zich blijkbaar in 2en kunnen splitsen.
nauw zeg, dat is tog niet normaaaaaaal.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_218937796
Gister met mijn 45cm club nog in twee verschillende speelvelden van je zus gespeeld..
  zondag 5 oktober 2025 @ 01:03:59 #18
3647 B.R.Oekhoest
pi_218939890
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:17 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
nauw zeg, dat is tog niet normaaaaaaal.
D8 ut effetjes niet zeg
  maandag 6 oktober 2025 @ 09:38:52 #19
3647 B.R.Oekhoest
pi_218950088
Als ie maar voor één club speelde, dan was zijn achternaam vermoedelijk Verbrugge in plaats van Verbruggen. In zoverre zit er dan wel weer logica in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')