Geef snertquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
genoeg snert voor een weeshuis... een beetje extra erwten, groenten en een zakje honig.... ow dat zakje bleek voor snert zonder losse erwten... oeps... nouja dan moet er een pan extra bij en meer water... gelukkig was er genoeg vlees...
de vriezer staat voor aankomend jaar vol met snert
staat op kookplaatquote:
Ik hou me aanbevolenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
genoeg snert voor een weeshuis... een beetje extra erwten, groenten en een zakje honig.... ow dat zakje bleek voor snert zonder losse erwten... oeps... nouja dan moet er een pan extra bij en meer water... gelukkig was er genoeg vlees...
de vriezer staat voor aankomend jaar vol met snert
oiquote:
Er staat hier een pan met water op de kookplaatquote:
altijd handigquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er staat hier een pan met water op de kookplaat
ik wist niet dat 113 bestondquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:44 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/goed-ni(...)ker-hulp-vinden.html
Huh, telefoonnummer 113 was eerst niet gratis?Goed dat het nu wel zo is.
11.374 inmiddels. Enige tevredenheid mag wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
5084. Jezus. Nou ja, de deur maar weer uit dan.
Wel om pasta te koken.quote:
Met regenjas en parapluquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
11.374 inmiddels. Enige tevredenheid mag wel.
Maar met de verwachte regen van morgen is niet te zien hoe ik dan aan 10k moet komen
Nooit op het journaal gezien en onder nieuwsberichten er over gelezen?quote:
sad trombonequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:14 schreef mschol het volgende:
hopen dat het straks nog even kort droog wordt voor de reis naar huis
nooit op gelet waarschijnlijk.. als het niet in het hersenpannetje zit dan komt een nummer er over ook niet binnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit op het journaal gezien en onder nieuwsberichten er over gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |