abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218964604
Politie liegt lekker mee om geen Wilders-effect te krijgen. Het wordt steeds gekker dit land.
De "Duitse" man die Tamar heeft doodgereden bleken 4 Irakezen te zijn, de Nederlandse politie wilden Wilders niet in de kaart spelen. Hoe bizar?

https://x.com/geertwilder(...)juTsP8kk91zTx5A&s=19
pi_218964644
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:50 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Richt jij je maar je kaak.
Ik begrijp die zin niet, misschien eerst even proeflezen voor je probeert te beledigen?
Graag verwijderen
pi_218964667
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:06 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik begrijp die zin niet, misschien eerst even proeflezen voor je probeert te beledigen?
Die begrijp jij wel degelijk.
pi_218964684
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Die begrijp jij wel degelijk.
als je bedoelt dat wat die vrouw daar meemaakt echt jaw-dropping is, dan begrijp ik het inderdaad.
Graag verwijderen
pi_218964697
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:12 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
als je bedoelt dat wat die vrouw daar meemaakt echt jaw-dropping is, dan begrijp ik het inderdaad.
Jij begrijpt heel goed wat ik bedoel haha
pi_218964708
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:15 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Jij begrijpt heel goed wat ik bedoel haha
Volgens mij loop je een beetje achter dan, dat hoofdstuk is allang afgesloten.
Graag verwijderen
pi_218964756
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:17 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Volgens mij loop je een beetje achter dan, dat hoofdstuk is allang afgesloten.
Cool story
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:36:17 #108
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218964811
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:50 schreef Servieskast het volgende:
Ik vermeld liever dat ruim 40% van nu een nazaat is van een nazi pijper.
Gaat ie goed?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_218964875
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:36 schreef matthijst het volgende:

[..]
Gaat ie goed?
Gewoon facts
pi_218964878
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:58 schreef Black_Baron het volgende:
Politie liegt lekker mee om geen Wilders-effect te krijgen. Het wordt steeds gekker dit land.
De "Duitse" man die Tamar heeft doodgereden bleken 4 Irakezen te zijn, de Nederlandse politie wilden Wilders niet in de kaart spelen. Hoe bizar?

https://x.com/geertwilder(...)juTsP8kk91zTx5A&s=19
Echt onwerkelijk hoever activistisch links is doorgedrongen in alle instituties. Dat betekent waarschijnlijk dat alles nog veel erger is dan wij denken. Hoe betrouwbaar zijn andere cijfers van de politie en andere instituten als ze kennelijk zo te werk gaan?
pi_218964892
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:58 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Echt onwerkelijk hoever activistisch links is doorgedrongen in alle instituties. Dat betekent waarschijnlijk dat alles nog veel erger is dan wij denken. Hoe betrouwbaar zijn andere cijfers van de politie en andere instituten als ze kennelijk zo te werk gaan?
Ja. En ook gewoon liegen naar de ouders, naar de kranten (want die hebben het ook over een Duitser gehad) etc. Dit is echt zo fout allemaal.
De politie bepaalt wel even dat er geen Wilders-effect moet komen.
pi_218964907
Janmaat had gelijk, al in 1999. Vooral wat hij hier zegt : 44:47.

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 1% gewijzigd door -Deluzion- op 08-10-2025 00:19:19 ]
Graag verwijderen
pi_218964911
quote:

[..]
Reken er maar op dat het COA veel onder de pet houdt. Daarvoor zijn zat signalen, bijvoorbeeld:

twitter
pi_218965045
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 00:13 schreef -Deluzion- het volgende:

De beste man werd aan alle kanten gedemoniseerd. Als hij alleen iets minder provocerend was en wat minder dubieuze figuren om zich heen had verzameld dan had hij veel meer kunnen bereiken.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218965330
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Maakt niks uit, mensen met een kleurtje blijven voor sommige Nederlanders altijd een immigrant.

Je moet dat eens bij een Hollander proberen, hem of haar 'boer' noemen omdat een opa of oma uit een gezin komt waar vader op een boerderij werkte. Dan word je vreemd aangekeken.
Vraag eens hoe 'Amsterdammers' de rest van blank Nederland noemen.
pi_218965400
quote:

[..]
Vooropgesteld dit had gewoon gemeld moeten worden
Er worden wel vaker fietsers doodgereden waarbij de bestuurder doorrijdt. Van de week nog in Hazeldonk

Is dit met Tamar (14) nu nieuws omdat het tragisch is of omdat de bestuurder een asielzoeker is? Wilders Twitter alleen berichten als het immigranten betreft, dat een grote groep met hem meeloopt dat is niet anders
  woensdag 8 oktober 2025 @ 07:54:20 #117
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218965446
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Bijzonder. Ik zeg nergens dat jij dat zegt. Opmerkelijk weer
Je reageert op een post die een reactie is op een bijdrage van mij. Dat insinueert op zijn minst toch iets.
quote:

[..]
Dit is inderdaad een groot probleem. Ze zitten helaas overal.

Een veel te groot deel deel van hoogopgeleiden zijn progressief en links en schuwen het niet om zich activistisch op te stellen binnen hun werkveld. Daarom zou idealiter de academische wereld ook eens flink worden aangepakt.

En ook zijn er natuurlijk zat mensen die zich niet (volledig) in dit gedachtegoed kunnen vinden maar het op veilig spelen en dus zwijgen of passief meedoen aan het ideologische klimaat. Die groep zal ook aanzienlijk zijn, ik spreek hier ook uit ervaring.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218965464
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 00:13 schreef -Deluzion- het volgende:

Dat een radicaal rechtse aangeeft dat de Nederlandse regering "volstrekt verkeerd beleid voert"?

In gradatie niet zo erg verbazingwekkend uit de mond van een fractieleider van een willekeurige oppositiepartij ook.

Presenteer ons het beleidsvoorstel van de CD hier eens. Dan kunnen we kijken wat Janmaat denkt wat er voor in de plaats had gemoeten.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 08:08:41 #119
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218965473
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dat een radicaal rechtse aangeeft dat de Nederlandse regering "volstrekt verkeerd beleid voert"?

In gradatie niet zo erg verbazingwekkend uit de mond van een fractieleider van een willekeurige oppositiepartij ook.

Presenteer ons het beleidsvoorstel van de CD hier eens. Dan kunnen we kijken wat Janmaat denkt wat er voor in de plaats had gemoeten.
Wat vind jij zelf eigenlijk van het migratiebeleid van de afgelopen decennia? Dat we nu met een zeer grote groep (25% van de totale bevolking) aan (niet-Westerse) migranten zitten die op talloze negatieve manieren zijn oververtegenwoordigd en voor disproportioneel veel druk zorgen op de huizenmarkt en zorgt.

Het betreft een groep mensen waarvan de integratie en assimilatie vaak moeilijk verloopt en een aanzienlijk deel niets heeft met de Westerse cultuur, normen en waarden. Wekelijks kloppen er 1000 van zulke mensen aan.

Heb je zoiets van, ach, prima beleid er hadden er van mij zelfs meer mogen komen of vindt je dat er fouten zijn gemaakt?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 8 oktober 2025 @ 08:10:44 #120
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218965478
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat vind jij zelf eigenlijk van het migratiebeleid van de afgelopen decennia? Dat we nu met een zeer grote groep (25% van de totale bevolking) aan (niet-Westerse) migranten zitten die op talloze negatieve manieren zijn oververtegenwoordigd en voor disproportioneel veel druk zorgen op de huizenmarkt en zorgt.

Het betreft een groep mensen waarvan de integratie en assimilatie vaak moeilijk verloopt en een aanzienlijk deel niets heeft met de Westerse cultuur, normen en waarden. Wekelijks kloppen er 1000 van zulke mensen aan.

Heb je zoiets van, ach, prima beleid er hadden er van mij zelfs meer mogen komen of vindt je dat er fouten zijn gemaakt?
De SP wilde al niet aan die arbeidsmigranten beginnen vlak na de 2e wereldoorlog, maar rechts Nederland wilde weer vlot geld verdienen en politieagentje spelen in Indonesië. Daarom had rechts Nederland schijt aan de (terechte) bezwaren van de SP.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  woensdag 8 oktober 2025 @ 08:17:46 #121
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218965511
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:10 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
De SP wilde al niet aan die arbeidsmigranten beginnen vlak na de 2e wereldoorlog, maar rechts Nederland wilde weer vlot geld verdienen en politieagentje spelen in Indonesië. Daarom had rechts Nederland schijt aan de (terechte) bezwaren van de SP.
Het is toch echt het enige uitgesproken linkse kabinet in Nederland geweest die voor alle puinhopen heeft gezorgd.

Dit door de akkoorden met landen zoals Turkije en Marokko op te zeggen, waardoor gastarbeiders niet meer terug wilden en hen vervolgens de mogelijkheid bieden de hele familie te laten overkomen. Toen ging het erg snel.

Ook besloot men om te onafhankelijkheid van Suriname te erkennen waardoor er honderduizenden Surinamers halsoverkop naar Nederland kwamen, vluchtende voor de instabiliteit en etnische spanningen in eigen land.
pi_218965527
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:10 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Sorry dat ik midden in een discussie val. En ik heb de rest van het topic niet gelezen, dus wellicht mis ik wat context.

Maar de SP is opgericht in 1972...
  woensdag 8 oktober 2025 @ 08:22:51 #123
503714 SebbeSwensje
pi_218965536
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is toch echt het enige uitgesproken linkse kabinet in Nederland geweest die voor alle puinhopen heeft gezorgd.

Dit door de akkoorden met landen zoals Turkije en Marokko op te zeggen, waardoor gastarbeiders niet meer terug wilden en hen vervolgens de mogelijkheid bieden de hele familie te laten overkomen. Toen ging het erg snel.

Ook besloot men om te onafhankelijkheid van Suriname te erkennen waardoor er honderduizenden Surinamers halsoverkop naar Nederland kwamen, vluchtende voor de instabiliteit en etnische spanningen in eigen land.
Logisch dat die mensen hier een leven hadden opgebouwd en dus hun familie ook over wilde laten komen, dat zag de SP al aankomen nog voordat er ergens een handtekening was gezet.
Appears.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 08:31:50 #124
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218965593
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:22 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Logisch dat die mensen hier een leven hadden opgebouwd en dus hun familie ook over wilde laten komen, dat zag de SP al aankomen nog voordat er ergens een handtekening was gezet.
Die mensen hadden hier geen leven opgebouwd, het betrof slechts tijdelijke arbeidskrachten. Echter door het opzeggen van de verdragen door het linkse kabinet van toen wilde deze mensen blijven. Je kunt best zulke verdragen opzeggen, maar trap die mensen er dan eerst uit. Laat staan dat je ook nog eens gezinshereniging gaat bevorderen.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 08:34:28 #125
503714 SebbeSwensje
pi_218965620
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die mensen hadden hier geen leven opgebouwd, het betrof slechts tijdelijke arbeidskrachten. Echter door het opzeggen van de verdragen door het linkse kabinet van toen wilde deze mensen blijven. Je kunt best zulke verdragen opzeggen, maar trap die mensen er dan eerst uit. Laat staan dat je ook nog eens gezinshereniging gaat bevorderen.
In dat sprookje bleef rechts Nederland inderdaad trouw geloven. Zegt ook wel weer genoeg, hebben met bloed zweet en tranen dat neppe kutland van je weer helpen opbouwen, hup nu eruit trappen. :')
Appears.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')