Overschatting en arrogantie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:19 schreef The-BFG het volgende:
Als PSV moet je je toch ook kapot schamen dat je niet gewonnen hebt van dit Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je in ieder geval niets te zoeken in dit topicquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:19 schreef The-BFG het volgende:
Als PSV moet je je toch ook kapot schamen dat je niet gewonnen hebt van dit Ajax.
Doen we ook. Eerste half uur nog nooit zo'n onthutsende tegenstander gezien. Hadden veels te veel respect voor ajax. Had meteen 3-0 moeten staan. Jammer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:19 schreef The-BFG het volgende:
Zegt ook wel wat over psv natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Doen we ook. Eerste half uur nog nooit zo'n onthutsende tegenstander gezien. Hadden veels te veel respect voor ajax. Had meteen 3-0 moeten staan. Jammer.
Het zegt wel dat die voor Ajax speelt en Denemarken hem niet of nauwelijks oproept terwijl die ook slecht in hun backs zitten.quote:
Hij doet zijn best, maar dat is helaas niet beter dan dit.quote:
Nou, die namen ze vorig jaar niet vanwege zijn gortige salariseisen.. Na die tientallen miljoenen verlies afgelopen seizoen kunnen ze hem nu nog niet eens voor 3 weken vastleggen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:13 schreef The-BFG het volgende:
Als ze maar niet voor Potter gaan dan, die heeft mijn Engelse clubje vakkundig gesloopt.
Want ajax is beter dan Denemarken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het zegt wel dat die voor Ajax speelt en Denemarken hem niet of nauwelijks oproept terwijl die ook slecht in hun backs zitten.
Ajax heeft nog wel een grote naam daar. (Vanwege Laudrup en Eriksen lol)quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Want ajax is beter dan Denemarken?
Ik denk niet dat Potter nog heel hoog in de boom kan zitten na twee totale flops op een rij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou, die namen ze vorig jaar niet vanwege zijn gortige salariseisen.. Na die tientallen miljoenen verlies afgelopen seizoen kunnen ze hem nu nog niet eens voor 3 weken vastleggen.
Dat heb je weer niet goed begrepen dus maatquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou, die namen ze vorig jaar niet vanwege zijn gortige salariseisen.. Na die tientallen miljoenen verlies afgelopen seizoen kunnen ze hem nu nog niet eens voor 3 weken vastleggen.
Na de afgelopen vier jaar verbaasd niets mij meer...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Potter nog heel hoog in de boom kan zitten na twee totale flops op een rij.
https://www.ad.nl/nederla(...)zijn-eisen~a257ddc8/quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb je weer niet goed begrepen dus maat
Maar waarom zou je dan hier instappen en je carrière helemaal om zeep helpen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Potter nog heel hoog in de boom kan zitten na twee totale flops op een rij.
anders lees je je ff in de financien van Ajax ipv alleen volle focus op dat verliesquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)zijn-eisen~a257ddc8/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |