Ik moet het nog maar zien ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:05 schreef William_Papadin het volgende:
Heitinga is nu toch wel echt weg, toch? Toch?
ik neem aan dat men straks de bus opquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als ze hem nu niet ontslaan dan wordt bij de volgende nederlaag de Arena weer bestormd...
Ik betwijfel het.quote:
Aan zijn benen, volgens John.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:08 schreef XDo het volgende:
Waar had Fitz Jim deze basisplaats eigenlijk aan te danken?
Het feit dat die een 3e been heeft, blijkbaar, of zoiets?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:08 schreef XDo het volgende:
Ben bang van wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jullie hebben op PSV-uit na een lollerprogramma gehad. Zelfs zonder Heitinga kan het de komende maanden heel lastig worden.
Zijn BENENquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:08 schreef XDo het volgende:
Ajax sponsor Basic Fitz Jimquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:08 schreef XDo het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:10 schreef AmenhotepIV het volgende:
Op zoek naar de volgende trainer met een spraakgebrek. Boer, Hag, Sjon.
Die praat alleen slecht Engels, maar wel gewoon Nederlands.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
GENOT
Natuurlijk draagt Heitinga verantwoordelijkheid, maar ik verwacht ook meer van spelers moet ik zeggen. Waar is je trots? Waar liggen je eigen ambities en verwachtingen? Wat iemand eerder zei, strijd kan je altijd leveren. Dat zou niet (alleen) van een trainer moeten komen. Er zitten internationals bij die al lang meelopen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:06 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Tja, vergelijk dat eens met vorig jaar onder Farioli. Aan wie zou het liggen?
Dat is niet de voertaal denk ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die praat alleen slecht Engels, maar wel gewoon Nederlands.
Jij bent echt achterlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:13 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Natuurlijk draagt Heitinga verantwoordelijkheid, maar ik verwacht ook meer van spelers moet ik zeggen. Waar is je trots? Waar liggen je eigen ambities en verwachtingen? Wat iemand eerder zei, strijd kan je altijd leveren. Dat zou niet (alleen) van een trainer moeten komen. Er zitten internationals bij die al lang meelopen.
En een gebrek aan zelfreflectie en kritisch kijken naar eigen presteren als ploeg mis ik al jaren. Onder Farioli was het wel iets beter, maar vooral op het vlak van inzet.
Dat hoop ik ook niet, dat kan alleen maar een ramp worden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:13 schreef The-BFG het volgende:
Als ze maar niet voor Potter gaan dan, die heeft mijn Engelse clubje vakkundig gesloopt.
Die oud-seeker?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:13 schreef The-BFG het volgende:
Als ze maar niet voor Potter gaan dan, die heeft mijn Engelse clubje vakkundig gesloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |