Als ze Sjon er niet uitgooien haal je amper het linker rijtjequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
P3 is echt het maximale dit seizoen. Wat een ergernis.
Dat zeiden we over Max ook een paar weken geleden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
P3 is echt het maximale dit seizoen. Wat een ergernis.
En wie wil er nog komen bij zo'n club als trainer?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toch wel knap hoe er zo vaak een verkeerde trainer wordt aangesteld.
Je gaat bijna denken dat het op andere plekken misgaat.
Aron Winter , Eric Meijers , Ries Wietschge , The Champgodquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
En wie wil er nog komen bij zo'n club als trainer?
Al tijden, op alle gebieden, alleen begint het steeds triestere vormen aan te nemen.quote:
Ja, maar die heeft maar 2 concurrenten, Ajax 17.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zeiden we over Max ook een paar weken geleden.
Die heeft 5 opvliegingen per seizoen, verder is het een hele middelmatige speler waar zelfs de bodem van de PL nog niet in geïnteresseerd is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kunt in elk geval strijd leveren en dat laten er heel wat na. Mika is ook weer heel erg matig vandaag bijvoorbeeld
Die zijn te duur voor Ajax zegt men, als ze al willen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:01 schreef Shreyas het volgende:
Ajax gokte met Mislintat en verloor 150 miljoen euro.
Ajax gokte met Heitinga, verliest hier de race om plaats 3 en dus ook vCL.
Misschien is het tijd om te stoppen met gokken en eens te kiezen voor mensen die zich elders al dubbel en dwars hebben bewezen.
Een goed begin zou zijn om met Overmars en Ten Hag maar eens een praatje te gaan maken.
Het is verder wel een prima gozer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die man komt nergens meer aan de bak ja dit avontuur.
Misschien ergens pionnen dragen en ballen oppompen.
Overmars is iemand van de club, die zal altijd liever bij Ajax werken dan bij zo een flutclub uit het afvallige België.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die zijn te duur voor Ajax zegt men, als ze al willen.
Na in verval weet ik niet. Wel in de problemen al een paar jaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
GeMauriced.
Domme Sjon en Domme Alex kunnen vertrekken.
Een club in verval, triest.
Geloof je het zelf, die heeft net twee slechte avonturen achter de rug, die gaat niet aanklooien hiermeequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Overmars is iemand van de club, die zal altijd liever bij Ajax werken dan bij zo een flutclub uit het afvallige België.
Ten Hag is ongetwijfeld te duur, maar misschien dat hij dit seizoen in ieder geval wel wilt afmaken, dan kun je in het voorjaar verder kijken.
Jullie hebben op PSV-uit na een lollerprogramma gehad. Zelfs zonder Heitinga kan het de komende maanden heel lastig worden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als ze Sjon er niet uitgooien haal je amper het linker rijtje
Tja, vergelijk dat eens met vorig jaar onder Farioli. Aan wie zou het liggen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:05 schreef Naesala_1981 het volgende:
Het straalt ook zo weinig uit. Dat het niet loopt oke, maar die hele gelaten houding van zowel spelers als staf is erg verontrustend. Wordt eens kwaad of zo. Dan heb ik het niet over Weghorst met zijn GTST overacting.
Ik begin als Hans Kraay jr te klinken door deze pipos.
Kan het ze niet kwalijk nemen. Wat moet je hier mee? Een soort van trainer die eigenlijk een spreekpop is, een kale gek die kamikaze wilt spelen maar zich verschuilt achter de spreekpop. Geen tactiek, geen instructies, allemaal spelers op de verkeerde plek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:05 schreef Naesala_1981 het volgende:
Het straalt ook zo weinig uit. Dat het niet loopt oke, maar die hele gelaten houding van zowel spelers als staf is erg verontrustend. Wordt eens kwaad of zo. Dan heb ik het niet over Weghorst met zijn GTST overacting.
Ik begin als Hans Kraay jr te klinken door deze pipos.
Als ze hem nu niet ontslaan dan wordt bij de volgende nederlaag de Arena weer bestormd...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:05 schreef William_Papadin het volgende:
Heitinga is nu toch wel echt weg, toch? Toch?
Dat lijkt mij ook erg dom. De beste speler nu was tijdens zijn vorige periode zo ongeveer de slechtste. Vraag me echt af of Kroes iets gaat doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geloof je het zelf, die heeft net twee slechte avonturen achter de rug, die gaat niet aanklooien hiermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |