FTFYquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:20 schreef peaceman het volgende:
Lullig voor Dom van Baas, maar was terecht.
Oh jij kan rennen met je armen strak langs je lichaam?quote:
Én een duel aangaan met armen strak langs het lichaam.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh jij kan rennen met je armen strak langs je lichaam?
Nou, dit was toch echt geen schot waar hij ongelukkig tegen aan liep of zo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh jij kan rennen met je armen strak langs je lichaam?
Ik heb zomaar een donkerbruin vermoeden dat jij een intense haat jegens Baas hebt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:26 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Nou, dit was toch echt geen schot waar hij ongelukkig tegen aan liep of zo.
Integendeel. Maar dit was gewoon slecht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:27 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik heb zomaar een donkerbruin vermoeden dat jij een intense haat jegens Baas hebt.
Mee eens. Dus die mag er wel uit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Aanvoerder Deef met zijn dure contractverlening weer als vanouds :
16 keer de bal , maar 5 keer iets goeds mee gedaan.
Wijndal er maar in, stukje stabiliteit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mee eens. Dus die mag er wel uit.
U bent niet erg op de hoogte geloof ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wijndal er maar in, stukje stabiliteit.
Ik wel, maar zou Sjon het wetenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
U bent niet erg op de hoogte geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |