Vooral dat Steijn ook met geen enkel tactisch plan speeltquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sjon heeft geluk dat Sparta er ook geen klote van kan.
We spelen nu met 2 verdedigende backs. En de briljante zet van deze week is dat Baas dan maar moet opstomen naar het middenveld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:40 schreef SamCooke het volgende:
Interessant te zien dat Mokio als een soort inverted wingback naar het centrale middenveld doorschuift in balbezit.
Ben benieuwd of Steijn iets gaat doen met de ruimte die daardoor ontstaat.
Dat Mokerdomme Sjon echt mokerdom is, soit. Maar dan zou je toch zeggen dat iemand van de medische staf hem uitlegt dat al die jongens gewoon twee benen hebben...quote:Hoe moeilijk was de afweging om Gloukh op de bank te zetten? "Niet", reageert Heitinga bij ESPN. "Ik kijk naar het middenveld. Ko Itakura valt weg. Jorthy Mokio stond in eerste instantie op het middenveld, die gaat nu linksback. Dan ga je kijken, en dit duel kies ik voor Kian Fitz-Jim. Ook wat meer benen en in combinatie met Kenneth Taylor en Davy Klaassen."
Volgens mij is de bedoeling juist dat Baas in positie moet blijven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
We spelen nu met 2 verdedigende backs. En de briljante zet van deze week is dat Baas dan maar moet opstomen naar het middenveld.
Wat niet werkt, want daar is Mokio al, en Rosa. En de rest van het middenveld haha.
En daardoor blijft Sutalo je laatste man, de man die niet met ruimte in zijn rug kan spelen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
We spelen nu met 2 verdedigende backs. En de briljante zet van deze week is dat Baas dan maar moet opstomen naar het middenveld.
Wat niet werkt, want daar is Mokio al, en Rosa. En de rest van het middenveld haha.
En daardoor blijft Sutalo je laatste man, de man die niet met ruimte in zijn rug kan spelen.
Jullie denken dat er een bedoeling achter zit?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:02 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Volgens mij is de bedoeling juist dat Baas in positie moet blijven.
Dat doet die niet, die staat zowat naast Weghorst telkens.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:02 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Volgens mij is de bedoeling juist dat Baas in positie moet blijven.
Er is wel degelijk iets van afspraken zichtbaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Jullie denken dat er een bedoeling achter zit?
Ja, maar hij speelt ook heel ongeconcentreerd vandaag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat doet die niet, die staat zowat naast Weghorst telkens.
Ik wil wel helpen met dat fundament. Wat cement rond Sjons voeten is een goede start.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:09 schreef Wotte het volgende:
Het is een proces boys. We bouwen aan het fundament.
Ik heb nog altijd vertrouwen in Sjon. Jullie zitten er weer eens allemaal naast.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen met dat fundament. Wat cement rond Sjons voeten is een goede start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |