Een capabele coach die een straatlengte voorsprong weggaf tegen kneuzenteams die al klaar waren in de competitie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vorig jaar nog afdoen als een gouden pik seizoen, dat is dus het effect van een capabele coach.
Eigen vermogen aardig gedaald, maar het gaat goed hoor.quote:
Supersub! Lekker laten banken die jongen denkt Sjon nu!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gouden wissel wel van Sjon om Gloukh in te brengen
lees het stuk even ipv zo als een domme teringdebiel wat te roepen gastquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Eigen vermogen aardig gedaald, maar het gaat goed hoor.
Dragende spelers als Wijndal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:42 schreef bbuddybb het volgende:
Sjon zet zijn laatste joker in: "Wil je gaan bouwen, krijgen je van de medische staf te horen dat er weer spelers zijn met spierblessures..."
ok Klaas. en om dan serieus te antwoorden de hoogte van het eigen vermogen zegt geen ene fuck over hoe slecht/goed het gaat met een bedrijf.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Inderdaad puur toeval ditquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
Tering het niveau is wel heel laag vandaag hier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Inderdaad puur toeval dit![]()
NWS / Financieel directeur Susan Lenderink vertrekt bij Ajax
net voor de rode cijfers weglopen met bonus.
dat is het al een tijdje, veel feyenoorders dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tering het niveau is wel heel laag vandaag hier.
Gelijk aan het nivo op het veldquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tering het niveau is wel heel laag vandaag hier.
Geloof mij als ik zeg dat ze allemaal gaan uitkomenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Je bent best een grappige jongen
Het niveau bij Feyenoord is al enkele seizoenen een behoorlijk stukje hoger dan bij ajax.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is het al een tijdje, veel feyenoorders dan krijg je dat.
daarom spelen jullie nu europa league idd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het niveau bij Feyenoord is al enkele seizoenen een behoorlijk stukje hoger dan bij ajax.
Europees ook niets neergezet vorig seizoen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
daarom spelen jullie nu europa league idd.
wat ben jij een debiel zegquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Europees ook niets neergezet vorig seizoen natuurlijk
Dat ajax alle mazzel van de wereld had met arbitrale dwalingen en het feit dat Feyenoord met vijfduizend blessures een rare trainer verkeerd uit de startblokken kwam vergeten we maar even.
Doei
Die schrijf je wel heel snel af, is toch ook niet makkelijk die overgang van Dames onder 18 naar het eerste.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En Fitz-Jim gewoon transfervrij laten vertrekken, die gast heeft niets bij Ajax te zoeken.
Ik ga je hard uitlachen als het niet zo is. Heb je ingezet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Geloof mij als ik zeg dat ze allemaal gaan uitkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |