lachen. Die afwijking kan hij ook niks aan doen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Je bent best een grappige jongen
Lees dat artikel eensquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:34 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oh?
https://nos.nl/artikel/25(...)envallende-transfers
Jij denkt dat het nu weer beter gaat? Afgelopen seizoen 37 miljoen verlies, nu geen een speler die je voor veel kan verkopen en in de CLquote:
Wel goed om erbij te vermelden dat de CL inkomsten van dit seizoen (50 miljoen) en de transfers van Hato (44 miljoen) en Brobbey (20 miljoen), Forbs (6 miljoen) en Traoré (3 miljoen) hier nog niet bij zitten. Dat is bij elkaar toch zo een slordige 123 miljoen euro.quote:
Waarvan je weer voor ruim 50quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel goed om erbij te vermelden dat de CL inkomsten van dit seizoen (50 miljoen) en de transfers van Hato (44 miljoen) en Brobbey (20 miljoen), Forbs (6 miljoen) en Traoré (3 miljoen) hier nog niet bij zitten. Dat is bij elkaar toch zo een slordige 123 miljoen euro.
Dat wordt dus gedekt met het halen van de CL.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waarvan je weer voor ruim 50
Miljoen hebt aangekocht.
En Fitz-Jim gewoon transfervrij laten vertrekken, die gast heeft niets bij Ajax te zoeken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:39 schreef peaceman het volgende:
Klaassen en berghuis gewoon op de bank vanaf nu wmb.
Je vergeet de benen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:55 schreef Saekerhett het volgende:
"Ik vond dat wij een behoorlijke eerste helft speelden met een GOEDE goal. Zo willen we het graag zien. We WERKTEN HARD en dan is het doodzonde dat je vlak voor rust een ONGELUKKIGE penalty tegen krijgt. Ja, dat dreunt door in de tweede helft. Maar ik moet de JONGENS wel een compliment geven, want ze hebben er alles aan gedaan."
- Sjon
Als je eigen vermogen slinkt kan je niet echt stellen dat je het goed doet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat wordt dus gedekt met het halen van de CL.
Blijft er dus toch nog ruim 70 miljoen euro over.
panday had een prima verhaal hierover ook. We zijn financieel weer op de goede wegquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat wordt dus gedekt met het halen van de CL.
Blijft er dus toch nog ruim 70 miljoen euro over.
Want benen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom zet je je enige fatsoenlijke aankoop telkens op de bank?
Mijngod wat een onbenul hebben ze bij Ajax aangesteld.
Eerst iemand van die bank af, zodat daar iemand zit die verstandige beslissingen kan nemen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:39 schreef peaceman het volgende:
Klaassen en berghuis gewoon op de bank vanaf nu wmb.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:33 schreef Wotte het volgende:
Alex. Vriend. HAD EEN PAAR BACKS GEKOCHT. DIT IS DRAMA.
quote:"De afgelopen twee transferwindows waren de slechtste uit de geschiedenis van de club'', zegt Kroes in het nieuwe boek Ajax in crisis van Menno de Galan. "Hij noemt Mislintat onder meer een ‘meesteroplichter' en 'een charmante zwendelaar’. "Vier linksbacks! Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |