Bij de Hema hebben ze wel echt mooie spulletjes he!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jaaa, de hoes wordt wel iets minder snel warm merk ik, maar na 5 minuten is het top!! 10 euro ofzo bij de Slayma
Ja, en lekker goedkoopquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:33 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze wel echt mooie spulletjes he!
Bijna november inderdaad, maar ik begreep dat @capuchon_jongen hem zou organiseren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:37 schreef Näsenbar het volgende:
@:mikeytt wanneer weer nieuwe KLB Verkiezingen? Als er een categorie voor leukste kruik komt dan stem ik op jou!
Oooh is dat waar @capuchon_jongen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:40 schreef Mikeytt het volgende:
Bijna november inderdaad, maar ik begreep dat @capuchon_jongen hem zou organiseren.
Gekke kroekkaquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:30 schreef roos94 het volgende:
Je liegt anders had je wel pic geplaatst van die kroekka.
Spreek je dat uit als "Sla-HIIII-ma?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jaaa, de hoes wordt wel iets minder snel warm merk ik, maar na 5 minuten is het top!! 10 euro ofzo bij de Slayma
9 graden? Woon je in een blokhut?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De hele nacht 9 graden binnen. Dan is een kruik wel lekker.
Een kamer met 2 ramen die wijd open staan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:41 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
9 graden? Woon je in een blokhut?
Jezus Christus mikey, doe die ramen eens dichtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een kamer met 2 ramen die wijd open staan.
9 Graden bij een buitentemperatuur van 15-20, surequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De hele nacht 9 graden binnen. Dan is een kruik wel lekker.
Weet niet in welk gehucht in Limburg jij woont, maar hier in de normale steden is het kouder.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
9 Graden bij een buitentemperatuur van 15-20, sure
24/7? Want het is amper onder de 10 graden geweest de afgelopen periode.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een kamer met 2 ramen die wijd open staan.
Ik denk dat z'n moeder ook thuis isquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
9 Graden bij een buitentemperatuur van 15-20, sure
Hebben die een draaidop? of een kurk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:02 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik zweer overigs bij Flashy kruiken. De rest vertrouw ik sowieso niet.
Ja?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:45 schreef Lenny77 het volgende:
Eerst zeiken dat het zo koud mogelijk moet zijn, liefst -5.. maar wel compleet alles doen om het warm te krijgen
Ik woon binnen de ring van Amsterdam lieve schat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weet niet in welk gehucht in Limburg jij woont, maar hier in de normale steden is het kouder.
Maximumtemperatuur vandaag 14 graden op het hoogtepunt. En een stuk kouder in de nacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |