Lekker man. Elke dag onder het deken bij het slapen gaan. Beter voor het milieu dan de kachel aanzetten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Een kruik? We leven toch niet meer in 1930.
Moest googlenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:49 schreef Marsenal het volgende:
Lekker met je snugglywuggly blanket en je kruikje op de bank naar Mooi & Meedogenloos kijken
Das ist kein grundwissenquote:
Altijd 2/3de vol, maar ik lees nu dat heet water niet mag, ideaal 60 graden blijkbaar...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
Misschien heb je 'm te vol gedaan. Zat je nu onder het kokend hete water?
Ja welke lul zet er nou 's nachts de kkkachel aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lekker man. Elke dag onder het deken bij het slapen gaan. Beter voor het milieu dan de kachel aanzetten.
En ook lekkerder, want dan is de kamer lekker koud en onder het deken lekker warm.
Rating 3,5/10quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moest googlen37 seizoenen???? Dacht dat Grey's al te ver ging
Hm, volgens mij deed de vrouw die toevallig in mijn droom aanwezig was afgelopen nacht ook gewoon altijd kokend water. Weet het niet zeker meer allemaal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Altijd 2/3de vol, maar ik lees nu dat heet water niet mag, ideaal 60 graden blijkbaar...
Ik was niet in de kamer gelukkig. Ik hoorde een plof
Je voeten zijn vaak moeilijker warm te maken daarom is een hele warme kruik nodig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vervang een kruik door een warmte deken. Beste aankoop van 2025 hier
Ik niet, want heb een kruik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja welke lul zet er nou 's nachts de kkkachel aan
En onder je dekbed wordt het vanzelf warm , heb ik geen kruik voor nodig. Je kunt beter een fatsoenlijk dekbed kopen.
Doe ik standaard. Anders wordt ie van de bovenkant ook noet warm genoegquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Als je de overtollige lucht er uithaalt voordat je ‘m sluit, ook?
Kruik is effectiever dan een elektrische deken. Als het onder 0 graden is, dan doe ik de kruik én een elektrisch deken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vervang een kruik door een warmte deken. Beste aankoop van 2025 hier
De hele nacht 9 graden binnen. Dan is een kruik wel lekker.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:43 schreef raptorix het volgende:
Een kruik, kachel aanzetten, het is fucking zomer.
Aaahw die is cute! Ook lekker zacht aan je buikje!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:03 schreef Mikeytt het volgende:
Elk nadeel heeft zijn voordeel. Kijk hoe cute mijn nieuwe kruik!!
[ afbeelding ]
Kjoet, SUPERKJOET!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:03 schreef Mikeytt het volgende:
Elk nadeel heeft zijn voordeel. Kijk hoe cute mijn nieuwe kruik!!
[ afbeelding ]
Jaaa, de hoes wordt wel iets minder snel warm merk ik, maar na 5 minuten is het top!! 10 euro ofzo bij de Slaymaquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:16 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Aaahw die is cute! Ook lekker zacht aan je buikje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |