Daarop voortbordurend:quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:42 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet in hoeverre hij nog actief is op dit forum, maar @:Atmoz deed dit als werk. Inmiddels zou het kunnen zijn dat dat op een laag pitje staat ivm andere werkzaamheden, maar die gast bouwde voor klanten prachtige thuis bioscopen, misschien als hij dit leest dat hij tips heeft.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:58 schreef vosss het volgende:
Ik ben benieuwd naar die andere hobby waar kennelijk nog 4x4 meter voor nodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Ik doe nogal fanatiek airsoft, ik heb een ruimte nodig om dit te kunnen uitstallen en aan de replica's te kunnen werken. Dit moet ook een ruimte zijn die op slot kan waar de kinderen niet bij kunnen. Ik vind het zonde om 1 van de overige (slaap) kamers daarvoor op te offeren en dit zou een mooie combi zijn. Dus er komt een wandje tussen met een deur die op slot kan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:58 schreef vosss het volgende:
Ik ben benieuwd naar die andere hobby waar kennelijk nog 4x4 meter voor nodig is.
Het zou op zich wel te doen zijn als ik een deel van de trap zou afbrekenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:47 schreef CoolGuy het volgende:
Als je geen bankstel naar beneden kunt krijgen dan wordt dat het alvast niet lijkt mij![]()
Krijg je wel lig gedeeltes van een bank naar beneden, zeg maar het chaise longue? want dan zou je die bv 3 tegen elkaar aan kunnen zetten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:57 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Het zou op zich wel te doen zijn als ik een deel van de trap zou afbrekenHet probleem is dat de trap maar beneden een 180 graden draai heeft en in het midden een hekje, als ik die (tijdelijk) weg zou halen is er ineens veel meer mogelijk
Nice. En slim ook om dat achter slot en grendel te doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:50 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Ik doe nogal fanatiek airsoft, ik heb een ruimte nodig om dit te kunnen uitstallen en aan de replica's te kunnen werken. Dit moet ook een ruimte zijn die op slot kan waar de kinderen niet bij kunnen. Ik vind het zonde om 1 van de overige (slaap) kamers daarvoor op te offeren en dit zou een mooie combi zijn. Dus er komt een wandje tussen met een deur die op slot kan.
De gain van 1.0 is neem ik aan een bewuste keuze? Evenals de kijkhoek van 160°?quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:38 schreef boegschroef het volgende:
Dit weekend wat zitten lezen, reviews enz en ik ben tot de voorlopige conclusie dat ik ga voor de:
Optoma UHD38x 4K Home Cinema en Game Beamer
iVisions Frame 4K Series Fixed Frame (136 inch)
Teufel Ultima 40 Surround set 5.1
Op deze manier blijft het enig sinds betaalbaar en volgens reviews is het best van redelijke kwaliteit. Tenzij iemand hier kan aangeven waarom een andere beter zou zijn?
quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:17 schreef vosss het volgende:
Qua beamer is eentje zonder lens shift en zonder wifi een bewuste keuze?
Nice! Hou ons op de hoogte en vergeet niet een paar voor, gedurende en na foto's te maken om te delen met ons.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:22 schreef boegschroef het volgende:
Toch nog een kleine update op de beamer. Ik ga waarschijnlijk toch voor een andere: Epson TW7000. Deze heeft wel lensshift, iets minder lumen, maar de reviews zijn goed. Ik ben wat geschrokken van de horror verhalen over de optoma's die schijnen toch vaak stuk te gaan.
Ondertussen heb ik de Teufel ultima 40 5.1 set met denon x1700h voor een mooie prijs via marktplaats kunnen ophalen.
En dit weekend ga ik beginnen met de verbouwing van de ruimte.
Ik zou zeggen neem een bioscoopabo samen met de vrouw en vergeet die shit dat je het allemaal zelf moet doen. Het kost een vermogen en het resultaat is nooit zo gezellig als met de vrouw of vriendin naar een echte bios.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:08 schreef boegschroef het volgende:
Daarnaast kan ik alle tips gebruiken die jullie voor me hebben
Niet mee eens. Het probleem van een bioscoop is andere bezoekers (en hun geluiden) en daardoor weinig privacy. Met een 'eigen bioscoop' kun je starten wanneer je wilt, geluid harder / zachter zetten, op pauze zetten als er een dringende behoefte voor de wc is, drinken / eten wat je maar wilt....hell, desnoods roken als je daar behoefte aan hebt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:05 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem een bioscoopabo samen met de vrouw en vergeet die shit dat je het allemaal zelf moet doen. Het kost een vermogen en het resultaat is nooit zo gezellig als met de vrouw of vriendin naar een echte bios.
Je krijgt het thuis nooit zo en het is ook nog veeeeel duurder als je het uitrekent.![]()
Dus wees de eerste Tweaker die dit NIET doet om moverende redenen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |