Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Lichamelijk valt het wel mee met een paracetamol dieet, ik heb net met een beetje pijn en moeite ook gewoon mijn tanden kunnen poetsen met rechts.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]ja dus, dan alleen maar belangrijk om goed je rust te pakken, uitrusten van alle stress die je had
heb je er last van? of valt dat allemaal mee?
Waarschijnlijk dat ook eerst, voordat de pyjamabroek aan gaat.quote:
gelukkig dat 1 van de 2 wat makkelijker is danquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Lichamelijk valt het wel mee met een paracetamol dieet, ik heb net met een beetje pijn en moeite ook gewoon mijn tanden kunnen poetsen met mijn rechts.
In mijn hoofd vind ik het alleen wel lastig om het te accepteren maar ik vind dat ik het voor mij doen best knap heb gedaan vandamentaal is het ook niet niks natuurlijkag. Ik heb momenteel wel medicatie waardoor ik wat meer rust kan vinden in mijn hoofd.
Mentaal heb ik het er moeilijker mee dan lichamelijk.
Nou er zitten er drie in he.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
voor mij nieuw ijsje geprobeerd:
[ afbeelding ]![]()
die smaakt naar meer
Oh ik weet ook wel zeker dat ik er ooit ook wel aan zal wennen maar dat gaat wel een hele tijd duren vrees ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig dat 1 van de 2 wat makkelijker is dan![]()
maar het is vooral heel erg veel wennen, over een tijdje weet je (hopelijk) niet beter
Ik ben jaloers op je wilskracht.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn gezonde verstand houd mij tegen.. ze waren niet goedkoop
Ik vind het nu te koud voor ijsjes. Verwarming heeft alweer aangestaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog Snickers-ijsjes. Niet zo heel veel meer denk ik
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het nu te koud voor ijsjes. Verwarming heeft alweer aangestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |