tegenwoordig is men liever lui dan moe heb ik het idee..quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ik heb nog nooit anders dan 40 uur gewerkt.
Maak ik me soms schuldig aan. Al krijg ik wat ik wil doen altijd wel af.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
tegenwoordig is men liever lui dan moe heb ik het idee..
ja ik werk op papier ook geen 40 uur.. in de praktijk ga ik daar wel overheen
Jawel hoor!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
Dat mensen een andere afweging maken in tijd/geld verdeling dan jullie betekent niet meteen dat ze lui zijn jongens.
Neequote:
Geen luiwammessen?quote:
Ik ben te lui voor goede spellingscontrolequote:
ben je vandaag een luilak, luiwammes, luiaard of gewoon lui?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Zo ik heb nog best redelijk geslapen eigenlijk.
Jij mag dat!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben te lui voor goede spellingscontrole
quote:
Uhm weet nog niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
ben je vandaag een luilak, luiwammes, luiaard of gewoon lui?
Wel redelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
Maar fijn dat je reselijk hebt kunnen slapen @:ama
Hoe gaat het verder?
Je hoeft niet zo te schreeuwen!quote:
Ohja dat mag niet he. Helemaal niet als mod heb ik geleerd van de week.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen!
Hallo
O_oquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen!
Hallo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
HALLO!quote:
Nee, op naar het F1 forum!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:19 schreef Donna het volgende:
Het werk is wel weer gedaan. Mijn collega is op vakantie dus moet morgen en zondag ook nog even een beetje doen. Zit al over m'n uren heen, dus de laptop kan dicht.
Op naar de bank en Netflix!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |