Ben jij mal. Heb wel betere dingen te doen in het levenquote:
en als je met het OV gaat? betalen ze dan de werkelijke kosten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Oh, als ik die speed pedelec wil, ben ik bijna heel mijn reiskostenvergoeding kwijt
Wordt niet betaald door de baas helaas.
Zoals een carrière in de IT-wereld?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij mal. Heb wel betere dingen te doen in het leven
Nattekat in het OV.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als je met het OV gaat? betalen ze dan de werkelijke kosten?
ik zei niet dat ie er in moet stappen.quote:
Ja, maar de gedachte is wel grappig toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei niet dat ie er in moet stappen.
ik vroeg wat zn werkgever doet met OVkosten
je zou hem niet herkennen als hij met t OV moet. Hij gaat (zelfs bij extreme hittegolf) dan volledig in regenpak en poncho met een balaclava en zonnebril.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar de gedachte is wel grappig toch?
Kan 'ie elke dag de voordelen ervaren van rechts stemmen.quote:
Gelukkig is-ie meer van het dragen dan van het klagen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou hem niet herkennen als hij met t OV moet. Hij gaat (zelfs bij extreme hittegolf) dan volledig in regenpak en poncho met een balaclava en zonnebril.
Reiskostenvergoeding is vast. Alles dat gedeclareerd wordt is netto, de rest is gewoon een bonus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als je met het OV gaat? betalen ze dan de werkelijke kosten?
Ik stond hier op het forum ooit bekend als de treinreizigerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou hem niet herkennen als hij met t OV moet. Hij gaat (zelfs bij extreme hittegolf) dan volledig in regenpak en poncho met een balaclava en zonnebril.
je zegt het goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stond hier op het forum ooit bekend als de treinreiziger
hmm... slechte werkgevertquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reiskostenvergoeding is vast. Alles dat gedeclareerd wordt is netto, de rest is gewoon een bonus.
Omdat ik meer vergoed krijg dan ik kwijt ben aan reiskosten? Als ik eroverheen ga, krijg ik het verschil wel uitbetaald.quote:
ow ik las vast als in een vast bedrag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik meer vergoed krijg dan ik kwijt ben aan reiskosten? Als ik eroverheen ga, krijg ik het verschil wel uitbetaald.
Maar dan is ie toch juist heel herkenbaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet bij naam enzo.... alleen als die idiootquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan is ie toch juist heel herkenbaar
De FOK! servers aanvallen denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat was je allemaal aan het doen gisteren?
dat is wel oliedomquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:12 schreef essnhills het volgende:
3 stempassen in de bus, en een creditcard ding. Niet mijn eigen stempas natuurlijk.
En ik hoorde daarna de overbuurman zeggen tegen iemand dat dit de verkeerde straat was en dat ie bij iedereen moest aanbellen om de verkeerd bezorgde post weer terug te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |