Een manvrije toekomst?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag vanochtend een dubbele regenboog bij zonsopgang is dit een teken?
Dat soberso, want dat is gewoon een keuzequote:
Totdat je een foutje maakt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat soberso, want dat is gewoon een keuze
Ja een beetjequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft de vis nog geholpen bij het afvallen?
Caroline van der Plas.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zorgt er dan voor het eten, alles met techniek en bescherming tegen leeuwen en wolven?
eten: ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zorgt er dan voor het eten, alles met techniek en bescherming tegen leeuwen en wolven?
Gaat niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Een man toelaten op je kwetsbare dagen natuurlijk.
Ben jij mal. Heb wel betere dingen te doen in het levenquote:
en als je met het OV gaat? betalen ze dan de werkelijke kosten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Oh, als ik die speed pedelec wil, ben ik bijna heel mijn reiskostenvergoeding kwijt
Wordt niet betaald door de baas helaas.
Zoals een carrière in de IT-wereld?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij mal. Heb wel betere dingen te doen in het leven
Nattekat in het OV.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als je met het OV gaat? betalen ze dan de werkelijke kosten?
ik zei niet dat ie er in moet stappen.quote:
Ja, maar de gedachte is wel grappig toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei niet dat ie er in moet stappen.
ik vroeg wat zn werkgever doet met OVkosten
je zou hem niet herkennen als hij met t OV moet. Hij gaat (zelfs bij extreme hittegolf) dan volledig in regenpak en poncho met een balaclava en zonnebril.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar de gedachte is wel grappig toch?
Kan 'ie elke dag de voordelen ervaren van rechts stemmen.quote:
Gelukkig is-ie meer van het dragen dan van het klagen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou hem niet herkennen als hij met t OV moet. Hij gaat (zelfs bij extreme hittegolf) dan volledig in regenpak en poncho met een balaclava en zonnebril.
Reiskostenvergoeding is vast. Alles dat gedeclareerd wordt is netto, de rest is gewoon een bonus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als je met het OV gaat? betalen ze dan de werkelijke kosten?
Ik stond hier op het forum ooit bekend als de treinreizigerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou hem niet herkennen als hij met t OV moet. Hij gaat (zelfs bij extreme hittegolf) dan volledig in regenpak en poncho met een balaclava en zonnebril.
je zegt het goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stond hier op het forum ooit bekend als de treinreiziger
hmm... slechte werkgevertquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reiskostenvergoeding is vast. Alles dat gedeclareerd wordt is netto, de rest is gewoon een bonus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |