Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Beren kunnen ook zwemmenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 04:50 schreef LTVDK het volgende:
We zijn weer bij de kust (ver weg van de beertjes)
[ afbeelding ]
Best wel goed zelfsquote:
Krijg je last van de shut down ?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 04:50 schreef LTVDK het volgende:
We zijn weer bij de kust (ver weg van de beertjes)
[ afbeelding ]
Misschien, voor nu is de NASA nog open, maar daar ben ik pas vrijdagquote:Op donderdag 2 oktober 2025 05:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je last van de shut down ?
Ik zag gisteren een auto met een heel snel knipperlicht.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er waren veel auto's waarvan de knipperlichten het niet deden op de weg vanmorgen.
Dat is waar.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Volhouden Ama! Dit is de allerlaatste stap van het hele gedoe met je hand.
Oh ja, dan is de andere stuk.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een auto met een heel snel knipperlicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |