Zo'n ding lijkt mij wel handig, niet eens zo zeer nu maar gewoon in het algemeen. Ik denk dat het misschien wel iets prettiger vasthoudt. Ik laat dat ding nu echt regelmatig flikkeren in ieder geval.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb erg veel plezier van m'n Pop socket, denk dat ik m'n mobiel anders wel zo nu en dan had laten vallen.
Ja, buiten op de deurmat bij de schuifpuiquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een knapperd. Buiten losgelaten?
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook weleens mijn kleine teen zo hard gestoten dat hij in een hoek van 90 graden stond en zo terugwipte.
Toen heb ik ook even in een kussen gehuild geloof ik.
Een horrorscenarioquote:
Altijd met familie en uiteindelijk vriendin gedaan. Dus neequote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
Wie viert hier Oud en Nieuw ook wel eens alleen? Ik zit er aan te denken omdat dit jaar te doen maar dat zou dan de eerste keer zijn.
Nuttig antwoord wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd met familie en uiteindelijk vriendin gedaan. Dus nee
Ik vier het altijd met de top 2000 en FOK!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
Wie viert hier Oud en Nieuw ook wel eens alleen? Ik zit er aan te denken omdat dit jaar te doen maar dat zou dan de eerste keer zijn.
Dat overweeg ik dit jaar ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vier het altijd met de top 2000 en FOK!
Eigenlijk stelt het ook niet zo heel veel voor. Vuurwerk kijken om 12 uur is wel leuk en de top 2000 beetje volgen die dag. Maar ja daarna is het toch wel voorbij.quote:
Ik. Altijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel vreemd beeld van je interieur geloof ik.
regelmatig jaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
euhh... volgens mij 1 of max 2x gedaan, meestal bij familie of ik wordt uitgenodigd bij mn collega (want die vind dat ik niet alleen moet zitten)quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |