quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat lief dat je het vraagt.![]()
Maar nee, ik kom niet.
Nee zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mits ik niet persoonlijk gevraagd wordt ga ik er wel vanuit dat ik niet gewenst ben
Wat een rare gedachtequote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mits ik niet persoonlijk gevraagd wordt ga ik er wel vanuit dat ik niet gewenst ben
Klopt. We haten je. Jankerdquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
met de meet worden nooit mensen persoonlijk gevraagdquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Kun je wel Ambar komen brengen en ophalen?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee Ambar mag niet komenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je wel Ambar komen brengen en ophalen?
Behalve Dimmyquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met de meet worden nooit mensen persoonlijk gevraagd
Was er niet eerder iemand die daar eens gepikeerd om was?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met de meet worden nooit mensen persoonlijk gevraagd
Niet heel inclusief dat er geen ruimte is voor mijn mensenschuwheid.quote:
vast welquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er niet eerder iemand die daar eens gepikeerd om was?
Ben je aan het skydiven en leg je ineens een ei.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
Dames
willen jullie liever elke maand ongesteld zijn of op random momenten een ei leggen ter grootte van een kippenei?
Egoïst.quote:
Die kans is klein maar dat kan jaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je aan het skydiven en leg je ineens een ei.
Of tijdens een sollicitatiegesprek. Even persen en dan zo'n bobbel in je broek, maar dat zit te strak dus dan breekt dat ei meteen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kans is klein maar dat kan ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |