Ik wilde in London-topic nog reageren dat Imperial War Museum wel de moeite waard isquote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga dus volgend jaar zomer weer naar Londen en heb een hotel gezien waar ik naartoe wil vanwege het ontbijt.
ja ik was net aan het kijkenquote:
Cabinet War Rooms ookquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde in London-topic nog reageren dat Imperial War Museum wel de moeite waard is
Waarom vraag je dat niet aan mij, ook al weet je het antwoord?quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan mij, ook al weet je het antwoord?![]()
Om mijn vinger jaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zit toch wel verband omheen?
Die ken ik alquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde in London-topic nog reageren dat Imperial War Museum wel de moeite waard is
Kom je ook naar de meet, Air?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan mij, ook al weet je het antwoord?![]()
Het staat in de OP en topic pointer, ik ga niet iedereen persoonlijk uitnodigenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom niet ondanks dat niemand wat gevraagd heeft. Ik kan ook niet. Alle dagen. Druk sociaal leven enzo.
Wat lief dat je het vraagt.quote:
Je vroeg Fles welquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het staat in de OP en topic pointer, ik ga niet iedereen persoonlijk uitnodigenOf willen jullie dat?
Boeien wat de rest wil maar van jou waardeer ik een persoonlijke uitnodiging.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het staat in de OP en topic pointer, ik ga niet iedereen persoonlijk uitnodigenOf willen jullie dat?
jaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat is het prima. En we hebben het er ook gewoon hier over. Dan moet men maar goed lezen en jou aanspreken. OP lezen en topicpointer is zo gepiept.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |