Had je een extract?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 05:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Meh, ik vond Salvia echt helemaal 3x niks. Kreeg er ook enorme koppijn van.
Weet ik het, het kwam destijds uit de smartshop en we hadden het gerookt.quote:
Dat was voor mij vooral handig toen ik een weekend moest overbruggen met een ontstoken wortelkanaal. Mijn hemel, wat een goed spul. Komen ze aankakken met paracetamolquote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:57 schreef KoningWouter het volgende:
Probeer ketamine, meest wazige trip ooit alsof je haaks op de realiteit staat.
Ik heb er een aantal weken hard op gespaced.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat was voor mij vooral handig toen ik een weekend moest overbruggen met een ontstoken wortelkanaal. Mijn hemel, wat een goed spul. Komen ze aankakken met paracetamolga weg joh.
Dat is normaal gesproken echt een XTC kwaaltje.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:04 schreef KoningWouter het volgende:
Oja ik was ook constant alles kwijt. Ik zat gewoon op de bank en zonder iets te doen raakten er dingen kwijt. Heel bijzonder was dat.
Ja het was toch echt keta.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is normaal gesproken echt een XTC kwaaltje.
Lekker bezig man!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:09 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Ik begin altijd met een halve lieter bier, dan een jointje, beetje 3MMC en wat 2CB, als het te hard gaat gooien we wat special K naar achter. en om de scherpe randjes er van te halen een beetje Flakka,
Ja in het weekend gaan we pas helemaal los.quote:
Ik lees hetquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:22 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Ja in het weekend gaan we pas helemaal los.
Grappig dat je precies dezelfde ervaring hebt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:30 schreef Marsenal het volgende:
Ik voer gewoon de dosis bij LSD steeds op![]()
Behalve dat je dan kleuren kan ruiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |