Dit ja. Hij is te laf om mee te doen en rekent op de domheid van het kutvolk.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 05:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hij snapt ook wel dat hij niet meer weg gaat komen met: "Mevrouw heeft NU het geld nodig. Nu, nu, nu!"
Alhoewel, dit blijft Nederland natuurlijk en "eR iS gEwOoN geEn gOeD aLteRnaTiEf!!!1!11"
quote:Vrijdag 10 oktober (14:00-16:30): NOS Radiodebat, te luisteren op Radio 1
Zondag 12 oktober (vanaf 21:30): Eerste RTL Verkiezingsdebat
Zondag 19 oktober (vanaf 21:30): Tweede RTL Verkiezingsdebat
Dinsdag 21 oktober (19:45-21:30): ND Verkiezingsdebat met Henri Bontenbal (CDA), Mirjam Bikker (CU) en Chris Stoffer (SGP)
Donderdag 23 oktober (nnb): SBS - Debat van Nederland
Zondag 26 oktober (19:00-19:41): NOS Jeugdjournaaldebat
Maandag 27 oktober (vanaf 18:15): EenVandaag Verkiezingsdebat
Dinsdag 28 oktober (19:03-19:51 en 20:33-22:08): Slotdebat NOS
Bij talkshows mogen ze nooit aanschuiven en nu moeten ze ineens op komen draven?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat is de PVV. Alleen aanwezig op Twitter, niet bij een debat.
Nee, dat is helemaal niet waar. Geert Wilders krijgt wel degelijk uitnodigingen maar zegt zelf juist Nee. Wilders weigert om in publieke omroep-talkshows te verschijnen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij talkshows mogen ze nooit aanschuiven en nu moeten ze ineens op komen draven?
Ik zou ook geen zin hebben in een talkshowtafel vol hyenas.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet waar. Geert Wilders krijgt wel degelijk uitnodigingen maar zegt zelf juist Nee. Wilders weigert om in publieke omroep-talkshows te verschijnen.
Ja, wat is het nou?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou ook geen zin hebben in een talkshowtafel vol hyenas.
Krijgt natuurlijk geen rode loperbehandeling zoals een Jetten, Paternotte, Timmermans, Klaver.quote:
Voor de ruim zestig zetels die hij moet gaan bemannen?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:27 schreef EnzoItaliano het volgende:
Ik denk dat Wilders misschien een beetje bang is.
Ik ben zo klaar met mensen die doen alsof rechtse partijen harder worden aangepakt bij de NPO dan linksen. Dat is gewoon niet waar.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Krijgt natuurlijk geen rode loperbehandeling zoals een Jetten, Paternotte, Timmermans, Klaver.
Wilders kan beter aanschuiven bij Wierd Duk podcast en/of NieuwRechts podcast of bij LighthouseTV, De Nieuwe Wereld. Genoeg opties op internet.
Non ci credi nemmeno tu, pizzaiolo? Dat gaat echt niet gebeuren!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor de ruim zestig zetels die hij moet gaan bemannen?
Dus eerst beweer je dat ze nooit worden uitgenodigd en nu beweer je dat ze 'nooit de rode loper krijgen'.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Krijgt natuurlijk geen rode loperbehandeling zoals een Jetten, Paternotte, Timmermans, Klaver.
Wilders kan beter aanschuiven bij Wierd Duk podcast en/of NieuwRechts podcast of bij LighthouseTV, De Nieuwe Wereld. Genoeg opties op internet.
Is het openbaar wie redacties van talkshows benaderen om aan te schuiven?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus eerst beweer je dat ze nooit worden uitgenodigd en nu beweer je dat ze 'nooit de rode loper krijgen'.
Waarom kun je niet gewoon toegeven dat je er met je eerste opmerking letterlijk naast zat? Een fout toegeven is niet erg; sterker nog, je wordt er zelf alleen maar beter van.
Van fouten maken leer je namelijk. Dit in tegenstelling tot je fout gewoon negeren en doen alsof je dat helemaal niet gezegd hebt; daar leer je helemaal niks van.
Nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Is het openbaar wie redacties van talkshows benaderen om aan te schuiven?
Lijkt me voor iedereen verstandiger inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Die kosten betaalt hij niet zelf dus dat is irrelevant.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:15 schreef EnzoItaliano het volgende:
Hij komt gewoon niet omdat de beveiligingskosten te hoog zijn. Hij gaat wel naar Vandaaginside zag ik ergens verschijnen. Dan kan die lekker zijn eigen verhaal gaan vertellen tussen andere extreem rechtse gekkies zoals weird duk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |