SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Zo’n fantastische rol van Sean Penn die een verstandelijk beperkte vader speelt die niet meer voor z’n dochter mag zorgen maar in Michelle Pfeiffer een geweldige advocate vindt. De acteurs die zijn vrienden spelen zijn in het echt zelf ook verstandelijk beperktquote:
Ik ga eens kijken of hij nog ergens te vinden is.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo’n fantastische rol van Sean Penn die een verstandelijk beperkte vader speelt die niet meer voor z’n dochter mag zorgen maar in Michelle Pfeiffer een geweldige advocate vindt. De acteurs die zijn vrienden spelen zijn in het echt zelf ook verstandelijk beperkt
Ook lang niet gehoord. Fijn nummerquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik moest deze week ineens aan dit nummer denken. Geen idee waarom.Donovan - Mellow Yellow
Echt de moeite waardquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of hij nog ergens te vinden is.
Die kwam van heel ver mijn geheugen weer in.quote:
Ik hoorde 'm op Veronica. Ik dacht: die moet ik op Radio 49 ook maar eens draaienquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Die kwam van heel ver mijn geheugen weer in.
Van de Titanic?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Tijdens de nieuwe concertreeks van de inmiddels 83-jarige (!) Paul McCartney klonk dit nummer. Voor het eerst sinds mensenheugenis door hem live gespeeld. Schijnt ook ergens op een film-soundtrack te staanThe Beatles - Help!
Er gaan de komende jaren een hoop grote namen in de muziek ons nog ontvallen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Tijdens de nieuwe concertreeks van de inmiddels 83-jarige (!) Paul McCartney klonk dit nummer. Voor het eerst sinds mensenheugenis door hem live gespeeld. Schijnt ook ergens op een film-soundtrack te staanThe Beatles - Help!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |