abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2025 @ 17:32:51 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218912706
https://chat.waaromkiesjij.nl

Zag dat de Stemwijzer deze tool had gemaakt op hun website. Je kiest op welke partij je denkt te stemmen en dan wordt je gematcht aan mensen van andere partijen en krijg je vervolgens een stelling te zien waarover je in gesprek kan gaan.

Paar mensen gesproken en het is erg leuk! Toch eens in gesprek buiten mijn bubbel.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218912719
Oprecht wel een geinig concept :D
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218912738
Dit is een mooi concept. Zou wel meer van dit soort dingen willen zien
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_218912771
Ik was het met mijn tegenstander grotendeels eens over de stelling. Desondanks wel een leuk gesprek.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218912902
Ik kreeg er eentje van Bij1

Die antwoordde niet, werkschuw spul
pi_218913073
Ik zou graag willen chatten over de stelling van pythagoras, maar die staat er niet bij.
pindazakje
pi_218913403
Leuk concept.

Eens kijken of ik een FvD'er tegen het lijf kan lopen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 1 oktober 2025 @ 19:46:40 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218913645
Da’s wat voor mij, ik kom altijd argumenten tekort. Dat wordt niks.
pi_218913771
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 17:32 schreef Mikeytt het volgende:
https://chat.waaromkiesjij.nl

Zag dat de Stemwijzer deze tool had gemaakt op hun website. Je kiest op welke partij je denkt te stemmen en dan wordt je gematcht aan mensen van andere partijen en krijg je vervolgens een stelling te zien waarover je in gesprek kan gaan.

Paar mensen gesproken en het is erg leuk! Toch eens in gesprek buiten mijn bubbel.
Prima natuurlijk en goed om met mensen te spreken buiten je bubbel, maar dat doe je ook hier op het forum. Hier zijn het natuurlijk wel vaak dezelfde users.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  woensdag 1 oktober 2025 @ 19:56:25 #10
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218913785
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:55 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Prima natuurlijk en goed om met mensen te spreken buiten je bubbel, maar dat doe je ook hier op het forum. Hier zijn het natuurlijk wel vaak dezelfde users.
Hier op het forum zijn het wel een bepaald soort type mens dat je alleen in de extreme hoek kan vinden en nooit in het echt tegenkomt.
pi_218913805
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:56 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Hier op het forum zijn het wel een bepaald soort type mens dat je alleen in de extreme hoek kan vinden en nooit in het echt tegenkomt.
Dat valt best wel mee; er zijn users actief met extreme meningen, maar er zijn ook genoeg users met genuanceerde meningen.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  woensdag 1 oktober 2025 @ 20:38:03 #12
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218914326
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:58 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Dat valt best wel mee; er zijn users actief met extreme meningen, maar er zijn ook genoeg users met genuanceerde meningen.
Wel erg weinig. Een user met een Israël vlag als UI zou ik bijvoorbeeld nooit aannemen als niet-extreem.
pi_218914356
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 20:38 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Wel erg weinig. Een user met een Israël vlag als UI zou ik bijvoorbeeld nooit aannemen als niet-extreem.
Daar ben je natuurlijk vrij in, maar dit zegt natuurlijk vooral veel over jouw opvattingen. Wel toevallig zeg dat je met dit voorbeeld komt van mijn UI die ik overigens al vele jaren gebruik.
pi_218914424
@Mikeytt bij stemwijzer zie je geen UI, dat maakt het vast voor jou wat gemakkelijker om normaal een gesprek aan te gaan.
pi_218914445
Op zich is het een leuk concept om met willekeurige mensen te chatten over een politiek onderwerp. Helaas krijg je soms een chatpartner met wie je het grotendeels eens bent, daar is natuurlijk geen lol aan. Het zou ook leuker zijn als je zelf meer keuzemogelijkheden hebt, bijvoorbeeld over wat voor onderwerp je wil chatten.
pi_218914760
Kan fok dit niet inbouwen?
pi_218918216
"we zijn op zoek naar gesprekspartners" ... zit al 5 minuten te wachten, maar er is nog geen gesprekspartner gevonden :')

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')