Prima natuurlijk en goed om met mensen te spreken buiten je bubbel, maar dat doe je ook hier op het forum. Hier zijn het natuurlijk wel vaak dezelfde users.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:32 schreef Mikeytt het volgende:
https://chat.waaromkiesjij.nl
Zag dat de Stemwijzer deze tool had gemaakt op hun website. Je kiest op welke partij je denkt te stemmen en dan wordt je gematcht aan mensen van andere partijen en krijg je vervolgens een stelling te zien waarover je in gesprek kan gaan.
Paar mensen gesproken en het is erg leuk! Toch eens in gesprek buiten mijn bubbel.
Hier op het forum zijn het wel een bepaald soort type mens dat je alleen in de extreme hoek kan vinden en nooit in het echt tegenkomt.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:55 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Prima natuurlijk en goed om met mensen te spreken buiten je bubbel, maar dat doe je ook hier op het forum. Hier zijn het natuurlijk wel vaak dezelfde users.
Dat valt best wel mee; er zijn users actief met extreme meningen, maar er zijn ook genoeg users met genuanceerde meningen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hier op het forum zijn het wel een bepaald soort type mens dat je alleen in de extreme hoek kan vinden en nooit in het echt tegenkomt.
Wel erg weinig. Een user met een Israël vlag als UI zou ik bijvoorbeeld nooit aannemen als niet-extreem.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee; er zijn users actief met extreme meningen, maar er zijn ook genoeg users met genuanceerde meningen.
Daar ben je natuurlijk vrij in, maar dit zegt natuurlijk vooral veel over jouw opvattingen. Wel toevallig zeg dat je met dit voorbeeld komt van mijn UI die ik overigens al vele jaren gebruik.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wel erg weinig. Een user met een Israël vlag als UI zou ik bijvoorbeeld nooit aannemen als niet-extreem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |