Volgens mij doelt kwiws op d'r eerdere spiegelpost.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die vind ik lastig of dat het echt helemaal klopt.
Jeetje misschien moet ik me hier eens beter in gaan verdiepen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees dat het gaat op Defensie.
Partij voor de Dieren was ook pacifistisch, maar huidige ontwikkelingen hebben ze anders doen laten denken. Daar zijn Vrede voor de Dieren het niet mee eens.
De spiegel en deze kenmerken waren geen hints? Nou goed, ignorance is bliss zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die vind ik lastig of dat het echt helemaal klopt.
Er zijn ook genoeg vrouwen die kut zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Over 1,5 jaar doe ik mee met de verkiezingen:
Partij tegen de Mannen.
Helemaal klaar mee, alles is de schuld van mannen.
Wel een makkelijke campagne, met maar 1 standpuntquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Over 1,5 jaar doe ik mee met de verkiezingen:
Partij tegen de Mannen.
Helemaal klaar mee, alles is de schuld van mannen.
Sorryquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De spiegel en deze kenmerken waren geen hints? Nou goed, ignorance is bliss zullen we maar zeggen
Jups. Ik doe een Geertjequote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel een makkelijke campagne, met maar 1 standpunt
Ik stem ook niet, dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent het gewoon met geen enkele partij echt eens.
Denk dat als ik inderdaad zo'n grote disconnect zou hebben met de huidige partijen ik blanco zou stemmen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik stem ook niet, dus dat scheelt weer
Mag dat wel omdat je toch ook een NL paspoort hebt?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik stem ook niet, dus dat scheelt weer
ja zo zie ik ook vaak brieven voorbij komen die retour komen. Dat je denkt... Hoe heb je dat adres in hemelsnaam bedachtquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch wonderlijk hoe slecht mensen lezen. Adressen overnemen is al net zo lastig als namen.
Dingeslaan als adres ingevuld, het adres heeft geen "laan".
Ik moet om te stemmen alles van tevoren met formulieren aanvragen, dat is sowieso teveel gedoe voor iemand die behalve een paspoort verder geen band met Nederland heeft.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat als ik inderdaad zo'n grote disconnect zou hebben met de huidige partijen ik blanco zou stemmen.En "joe, ik ben er wel, maar ik ben het met te weinig eens, dus dan zo maar".
Wasn't me.quote:
ouwe fascist van ons.quote:
Dat duurde niet langquote:
Jij hebt je bruinhemd al klaar liggen?quote:
Ja, logisch.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet om te stemmen alles van tevoren met formulieren aanvragen, dat is sowieso teveel gedoe voor iemand die behalve een paspoort verder geen band met Nederland heeft.
Nou nou.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt je bruinhemd al klaar liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |