Hehequote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan niet inschatten of Soloflopski een narcist is. Het is wel vrij gemakkelijk te spotten dat het een enorme zak hooi is.
Dat is wel een tof cadeau!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:45 schreef STING het volgende:
Had gisteren m'n afscheid bij m'n oude team en kreeg gewoon de LEGO Sterrennacht set als cadeau![]()
Was al op aan het ponderen welke set ik wilde gaan aanschaffen, maar kwam daar maar steeds niet uit
Ik in ieder geval niet, heb een zacht huidjequote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is het krokanste van het land
Communistische struikrover gespotquote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
GL-PVDA 93%
PvdD 90%
SP 83%
Volt 80%
Vrede voor Dieren (?) 80%
De grootste verrassing is de partij waar ik nog nooit van heb gehoord.
Dazeggik, geen verrassing.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Communistische struikrover gespot
weer een splintertjequote:Belang van Nederland is een Nederlandse politieke partij, opgericht in augustus 2021 door Wybren van Haga. De partij is vertegenwoordigd in gemeenten en waterschappen.
Dit klinkt als een perfecte omschrijving.quote:De persoon heeft een gebrek aan empathie; hij of zij is niet bereid de gevoelens en behoeften van anderen te erkennen of zich daarin te verplaatsen.
Vandaag is hier ook LEGO bezorg dag.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Echt he! Dat worden weer heel wat avondjes aan de eettafel knutselen
quote:
Splintertje van PvdD zo te zien.quote:Het initiatief voor Vrede voor Dieren is nog jong, ontstaan in de zomer van 2025, na de val van het kabinet Schoof
Ik vermoed vooral een sterkere "anti-BBB" vibe dan PvdD ze bood.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Versie van PvdD. Ik weet alleen niet waarom ze zijn afgesplitst.
Ons politieke landschap is nog erger dan de afsplitsing binnen de Protestantse kerken
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit klinkt als een perfecte omschrijving.
quote:Behoefte aan bewondering: constant verlangen naar bevestiging, lof en aandacht.
Exploitatief gedrag: anderen gebruiken om eigen doelen te bereiken, vaak zonder schuldgevoel.
Ik lees dat het gaat op Defensie.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat is het verschil met partij voor de dieren?
Ahh, check.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees dat het gaat op Defensie.
Partij voor de Dieren was ook pacifistisch, maar huidige ontwikkelingen hebben ze anders doen laten denken. Daar zijn Vrede voor de Dieren het niet mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |