Dit klinkt als een perfecte omschrijving.quote:De persoon heeft een gebrek aan empathie; hij of zij is niet bereid de gevoelens en behoeften van anderen te erkennen of zich daarin te verplaatsen.
Vandaag is hier ook LEGO bezorg dag.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Echt he! Dat worden weer heel wat avondjes aan de eettafel knutselen
quote:
Splintertje van PvdD zo te zien.quote:Het initiatief voor Vrede voor Dieren is nog jong, ontstaan in de zomer van 2025, na de val van het kabinet Schoof
Ik vermoed vooral een sterkere "anti-BBB" vibe dan PvdD ze bood.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Versie van PvdD. Ik weet alleen niet waarom ze zijn afgesplitst.
Ons politieke landschap is nog erger dan de afsplitsing binnen de Protestantse kerken
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit klinkt als een perfecte omschrijving.
quote:Behoefte aan bewondering: constant verlangen naar bevestiging, lof en aandacht.
Exploitatief gedrag: anderen gebruiken om eigen doelen te bereiken, vaak zonder schuldgevoel.
Ik lees dat het gaat op Defensie.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat is het verschil met partij voor de dieren?
Ahh, check.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees dat het gaat op Defensie.
Partij voor de Dieren was ook pacifistisch, maar huidige ontwikkelingen hebben ze anders doen laten denken. Daar zijn Vrede voor de Dieren het niet mee eens.
Volgens mij doelt kwiws op d'r eerdere spiegelpost.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die vind ik lastig of dat het echt helemaal klopt.
Jeetje misschien moet ik me hier eens beter in gaan verdiepen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees dat het gaat op Defensie.
Partij voor de Dieren was ook pacifistisch, maar huidige ontwikkelingen hebben ze anders doen laten denken. Daar zijn Vrede voor de Dieren het niet mee eens.
De spiegel en deze kenmerken waren geen hints? Nou goed, ignorance is bliss zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die vind ik lastig of dat het echt helemaal klopt.
Er zijn ook genoeg vrouwen die kut zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Over 1,5 jaar doe ik mee met de verkiezingen:
Partij tegen de Mannen.
Helemaal klaar mee, alles is de schuld van mannen.
Wel een makkelijke campagne, met maar 1 standpuntquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Over 1,5 jaar doe ik mee met de verkiezingen:
Partij tegen de Mannen.
Helemaal klaar mee, alles is de schuld van mannen.
Sorryquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De spiegel en deze kenmerken waren geen hints? Nou goed, ignorance is bliss zullen we maar zeggen
Jups. Ik doe een Geertjequote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel een makkelijke campagne, met maar 1 standpunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |