We zijn in ieder geval niet kaalquote:Op woensdag 1 oktober 2025 03:31 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Begin niet over mannen, 90% van de vrouwen worden vanaf hun 30e jaren geraakt door de ugly stick. De meesten krijgen zo'n dikke gore mannen pens en hangende tieten met haar erop
Oh nee, waarom hebben jullie vanaf je 40e allemaal zo'n kort pittig kapseltje dan? Ik zou je maar iets meer bescheiden opstellenquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 03:50 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Oh nee, waarom hebben jullie vanaf je 40e allemaal zo'n kort pittig kapseltje dan? Ik zou je maar iets meer bescheiden opstellen
Heb ik heul nietquote:Op woensdag 1 oktober 2025 03:50 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Oh nee, waarom hebben jullie vanaf je 40e allemaal zo'n kort pittig kapseltje dan? Ik zou je maar iets meer bescheiden opstellen
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:18 schreef Jahr00n het volgende:
Vaccinatieschade
Ben zelf nu vier keer in turkije geweest voor herstelbehandeling. Ze hebben nu deels schaamhaar op mijn hoofd gezet
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
Geen last van, prachtige volle bos hier. Een goed kapsel maakt de vrouw/man.
[..]
Nee, zo oud hoop ik nooit te worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij toevallig Gerard?
Deze haarlijn op je 85 jaar
Moeten we 113online inschakelen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, zo oud hoop ik nooit te worden.
Als je kaal bent heb je ook geen inhammen 300 IQquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:13 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
eind dertig en geen inhammen en blanke kaaskop
voel mij dus niet aangesproken
Omdat ze met Nederlandse vrouwen te maken hebben.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 03:22 schreef roos94 het volgende:
Als het op haargroei aankomt.
Ik zie werkelijk zoveel mannen vanaf mid 20 begin 30 met enorme inhammen of half kaal.
Wat is dat toch?ik kijk graag filmpjes over NL uit de jaren 40 tot 90 en daar zie ik dat probleem helemaal niet zo terug.
Die heb ik zekerquote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:25 schreef Innisdemon het volgende:
[..]Jij hebt hele andere problemen zo te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |