Het is wel ongelooflijk ja, nu koos Farioli wel erg vaak voor de schijtbakken-optie maar voetballend was er niet zo veel mis met Ajax. Als je geen goede buitenspelers hebt ziet het voetbal er al vaak slecht uit en dat was precies het probleem bij Ajax.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ja dat was ook het excuus toen Hiddink het NL's elftal over nam van Van Gaal na dat WK in Brazilië. En binnen een mum van tijd was de reputatie die daar was opgebouwd weer afgebroken.
Ik kan maar één reden bedenken waarom men Sjon gekozen heeft als trainer, omdat ze winnen en resultaten pakken niet meer genoeg vonden en hoopten dat een trainer met Ajax DNA hen ook mooi kon laten voetballen. Dan moet je alleen wel iemand hebben die niet zijn diploma heeft gekregen in een versneld traject vanwege zijn historie als topvoetballer. Een traject dat zodanig slecht functioneerde dat het is afgeschaft
Yes ontslaan en dan als interim iemand aanstellen met Ajax dna. Jammer als De Boer niet beschikbaar is maar dan moet je meteen doorschakelen naar Maduroquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moeten we bijna hopen op een flinke nederlaag tegen Sparta. Dan heb je (normaal gesproken vermaledijde) interlandperiode om een nieuwe trainer aan te stellen.
Ja, laten we dat doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Yes ontslaan en dan als interim iemand aanstellen met Ajax dna. Jammer als De Boer niet beschikbaar is maar dan moet je meteen doorschakelen naar Maduro
Toen Sjon Wijndal belangrijk maakte van de zomer wisten we genoeg.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel ongelooflijk ja, nu koos Farioli wel erg vaak voor de schijtbakken-optie maar voetballend was er niet zo veel mis met Ajax. Als je geen goede buitenspelers hebt ziet het voetbal er al vaak slecht uit en dat was precies het probleem bij Ajax.
Heitinga is gewoon een wat dommige jongen, maar ik had wel verwacht dat hij zijn tegenstanders vooraf iets beter zou analyseren.
Het alternatief is nog slechter.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toen Sjon Wijndal belangrijk maakte van de zomer wisten we genoeg.
Sjon denkt dat als "voorbereiden" op een tegenstander een gesprekje met je zwager die er 18 jaar geleden gevoetbald heeft genoeg isquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel ongelooflijk ja, nu koos Farioli wel erg vaak voor de schijtbakken-optie maar voetballend was er niet zo veel mis met Ajax. Als je geen goede buitenspelers hebt ziet het voetbal er al vaak slecht uit en dat was precies het probleem bij Ajax.
Heitinga is gewoon een wat dommige jongen, maar ik had wel verwacht dat hij zijn tegenstanders vooraf iets beter zou analyseren.
Dat vraag ik me af, Rosa die je in de winter hebt gehaald heeft vorig jaar het hele jaar linksback gestaan achter Moro, dat lijkt me dan een tandem die beter werkt dan Wijndal/Godts.quote:
Rosa is volgens mij helemaal geen voetballer.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, Rosa die je in de winter hebt gehaald heeft vorig jaar het hele jaar linksback gestaan achter Moro, dat lijkt me dan een tandem die beter werkt dan Wijndal/Godts.
Rosa niet als linksback proberen is ook wel echt een blinde vlek ja. Het is net alsof iedereen bij de technische staf vergeten is dat hij daar ook kan spelen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, Rosa die je in de winter hebt gehaald heeft vorig jaar het hele jaar linksback gestaan achter Moro, dat lijkt me dan een tandem die beter werkt dan Wijndal/Godts.
Real Vallodid is wel een grote club in Europa iddquote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ben wel weer toe aan de beste linkerkant van Europa bij Ajax.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rosa niet als linksback proberen is ook wel echt een blinde vlek ja. Het is net alsof iedereen bij de technische staf vergeten is dat hij daar ook kan spelen.
Ik vind Rosa niet geweldig, maar met Wijndal dit seizoen in gaan vind ook een grote misser.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Real Vallodid is wel een grote club in Europa idd
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://x.com/ans__ams/st(...)Ox9HFkjwsJk6oIzKuB1A
de ajaxmedia heeft de aanval geopend op Heitinga.. walgelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:20 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf het begin eigenlijk.
Ik heb de heer Zwart nog nooit zo pissig gezien.
Weer hetzelfde als met Steijn 2 jaar geleden. Dead man walking al in oktober.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:30 schreef TheVulture het volgende:
Dat wordt gewoon puntverlies zaterdag, er zijn nu teveel spelers die baat hebben bij het vertrek van Heitinga, die gaan niet het vuur meer uit hun sloffen lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |