Begrijpend lezen is voor LVBer Sjon teveel gevraagd.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tja. Als je het zelf niet ziet, lees dan Sjon zijnde in ieder geval gewoon netjes de voorbeschouwing/analyse van BLACKED vooraf. Dan had Sjon wellicht kunnen lezen dat... oh, wacht.
Hij zei het echtquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:55 schreef fetX het volgende:
De eerste 4 minuten gingen hartstikke goed.
Sjon komt over als een jongen van 12 die wat voetbalcliches uitbraakt die hij van zijn vader heeft gehoord.quote:
Dat is toch ook enorm zielig eigenlijk. Dat vastklampen aan een paar minuutjes aan het begin waar je de bal mocht rondspelen en dat goed noemen.quote:
Vanaf nu alles op alles zetten om dit 90 minuten lang vol te houden!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:55 schreef fetX het volgende:
Eerst maar eens 5 minuten domineren tegen Sparta. Alle begin is moeilijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vanaf nu alles op alles zetten om dit 90 minuten lang vol te houden!
Op de 86 minuten daarna viel het een en ander aan te merken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:55 schreef fetX het volgende:
Maar dit kwam door de one touchball ofzoquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:02 schreef TheVulture het volgende:
Laten we trouwens ook kamikaze-Keizer niet vergeten, deze tactiek doet echt weer volledig denken aan zijn eigen tijd als hoofdtrainer. Toen werden we ook heerlijk keer op keer geslacht in de omschakeling.
Wat doet Keizer daar eigenlijk, hij zou toch moeten bijsturen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:02 schreef TheVulture het volgende:
Laten we trouwens ook kamikaze-Keizer niet vergeten, deze tactiek doet echt weer volledig denken aan zijn eigen tijd als hoofdtrainer. Toen werden we ook heerlijk keer op keer geslacht in de omschakeling.
Ja, waar ze uitgebreid op hadden getraind. Heeft wel 5 hele minuten geholpen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar dit kwam door de one touchball ofzo
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat Heitinga de stroman is en dat Keizer het eigenlijk allemaal bepaald. De parallellen met zijn eerste periode zijn er in overvloed, terwijl in de interim-periode van Heitinga Ajax lang niet zo'n open huis hield als dit seizoen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat doet Keizer daar eigenlijk, hij zou toch moeten bijsturen?
Willem II uit was onze laatste overwinning 13-4-2025quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik las iets dat we sinds April geen uitwedstrijd meer gewonnen hebben?
Het meest hilarische is dat Heitinga het zelf niet eens door lijkt te hebben.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat Heitinga de stroman is en dat Keizer het eigenlijk allemaal bepaald. De parallellen met zijn eerste periode zijn er in overvloed, terwijl in de interim-periode van Heitinga Ajax lang niet zo'n open huis hield als dit seizoen.
Met een gelijkspelletje tegen Sparta komt net de ommekeer niet! Althans, een gelijkspelletje is mijn voorspellingquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik las iets dat we sinds April geen uitwedstrijd meer gewonnen hebben?
Het was toen geen open huis. Maar wel heel slecht. Qua Xg voor en tegen slechter dan de trainer voor, en de trainer na hem. Dat was bij Jong Ajax overigens ook zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat Heitinga de stroman is en dat Keizer het eigenlijk allemaal bepaald. De parallellen met zijn eerste periode zijn er in overvloed, terwijl in de interim-periode van Heitinga Ajax lang niet zo'n open huis hield als dit seizoen.
Cl vorig jaar vergeten misschien, probeer eerst maar eens een puntje te halen in de CLquote:Op woensdag 1 oktober 2025 01:38 schreef C64 het volgende:
[..]
Feyenooit niet dan? Sinds het vertrek van Arne Slot lukt daar ook niks meer
Wij gaan boven feyenoord eindigen, of dat als eerste of als tweede is zal moeten blijken maar jullie gaan 100% ook weer geen Champions League spelen volgend seizoen.
Het zijn barre tijden in Europa voor Nederlandse clubs, helaas.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:32 schreef Solispolar het volgende:
Nog even 12 uur genieten van Ajax voordat PSV ook weer kontje gaat krijgen van die Duitsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |