Hier kunnen ze niet op terugkomen, maatquote:Op dinsdag 30 september 2025 23:46 schreef C64 het volgende:
Wat doen al die kutkakkerlakken hier, spelen die niet morgen pas?
Die denken dat de buit al binnen is en dat ze fluitend kampioen gaan worden dur seizoen. Einde van de rit gaan ze gewoon weer derde worden ruim achter de Godenzonen en dan druipen ze weer schuimbekkend af.quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hier kunnen ze niet op terugkomen, maat
quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Dit interview was wel echt de laatste nagel aan de doodskist in ieder geval, mijn god
Goudquote:John Heitinga is ondanks de afstraffing trots op zijn ploeg. "Ik wil ze echt een compliment geven. We beginnen goed, maar dat was van korte duur", zegt Heitinga bij Ziggo Sport. "Daarna hebben we Champions League-les gekregen van Marseille. Zij laten hier zijn dat ze een hele goede ploeg zijn. Als het 1-0 was gebleven is het anders, maar we stonden bij de rust al op 3-0.
Eigenlijk kun je hem pas na een heel seizoen eerlijk beoordelen vind ik.quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:55 schreef PSVCL het volgende:
Laten we Heitinga nog even wat tijd gunnen
Ooit gingen ook wij vriendschappelijk met elkaar om.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 00:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je hem pas na een heel seizoen eerlijk beoordelen vind ik.
Sorryquote:Op woensdag 1 oktober 2025 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ooit gingen ook wij vriendschappelijk met elkaar om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 00:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
SorryWas ik ook echt zo rude tegen jullie vroeger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
lachen om de implosie van ajaxquote:Op dinsdag 30 september 2025 23:46 schreef C64 het volgende:
Wat doen al die kutkakkerlakken hier, spelen die niet morgen pas?
Feyenooit niet dan? Sinds het vertrek van Arne Slot lukt daar ook niks meerquote:Op woensdag 1 oktober 2025 00:32 schreef ayasesan het volgende:
[..]
lachen om de implosie van ajax
al een paar jaar
(lol)
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 01:38 schreef C64 het volgende:
[..]
Feyenooit niet dan? Sinds het vertrek van Arne Slot lukt daar ook niks meer
Wij gaan boven feyenoord eindigen, of dat als eerste of als tweede is zal moeten blijken maar jullie gaan 100% ook weer geen Champions League spelen volgend seizoen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 01:38 schreef C64 het volgende:
[..]
Feyenooit niet dan? Sinds het vertrek van Arne Slot lukt daar ook niks meer
Wij gaan boven feyenoord eindigen, of dat als eerste of als tweede is zal moeten blijken maar jullie gaan 100% ook weer geen Champions League spelen volgend seizoen.
Hulp? Het is juist mooi om te zien dat Heitinga nog altijd strijdbaar is na een mindere periode.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 00:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
John Heitinga vreest niet voor toekomst na debacle Ajax: ‘Ik weet zeker dat we het allemaal op de rit krijgen’
https://www.ad.nl/voetbal(...)it-krijgen~afa3293c/
Die heeft geestelijke hulp nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |