quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zag bij ons laatst wel een dame die op de 1e dag met blote buik op kantoor binnenkwam. Dat heeft tot de lunchpauze geduurd, toen had ze ineens een fatsoenlijk shirt aan.
ga je hem uitzwaaien?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Donker. Groetjes van iemand die dan buiten staat
Wtfquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja.
Die had gewoon hele week zelfde kleding aan
Ben jij mal. Ik ben dan Ambar aan het uitlatenquote:
Had Steve Jobs toch ook?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja.
"Voorzichtig hè jongen! Wel je licht aan doen op de fiets! Nou dag dag! Ja daaaag! Oh kijk uit op de hoek hè, daar komen auto's aan! Dag lieverd, daaaag!"quote:
ik zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 30 september 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Voorzichtig hè jongen! Wel je licht aan doen op de fiets! Nou dag dag! Ja daaaag! Oh kijk uit op de hoek hè, daar komen auto's aan! Dag lieverd, daaaag!"
Kerel bij ons stonk ook werkelijk enorm uit zijn giechel, die had nog best een redelijk uitziend Limburgs meisje met een vierde baby op komst, daar kreeg ik ook errors van in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook nog een vrouw en 2 kinderen. Geen idee hoe die kerel leefde.
Oh ik zag zo'n eeuwige vrijgezel voor mequote:Op dinsdag 30 september 2025 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook nog een vrouw en 2 kinderen. Geen idee hoe die kerel leefde.
69?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik zag zo'n eeuwige vrijgezel voor meMaar ja, misschien heeft ie een stinkend dekseltje voor op z'n stinkende potje gevonden
Trustequote:Op dinsdag 30 september 2025 21:40 schreef Nizno het volgende:
ik doe de laptop uit.
Gute Nacht Freunde
quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja.
De stank weer?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even probleempje op het werk. Nu kunnen we weer.
hoe lang deed je er over?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ein-delijk de was gevouwen. Kan morgen de nieuwe lading erop.
we hebben last van een orkaan ofzo aldus accuweather...quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
wow het wordt komend weekend echt kutweer
quote:Start 8:00 PM Friday, 10/3
Zoetermeer, South Holland, Netherlands impacts
End 6:00 AM Saturday, 10/4
quote:Currently: Hurricane - Category 1, approximately 6044 km from Zoetermeer, South Holland, Netherlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |