Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dacht al, je gaat wel een onuitwisbare indruk maken als je op dag 1 met alleen een muffin voor je edele delen komt binnenlopenquote:
Dat is een ding dat zeker isquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht al, je gaat wel een onuitwisbare indruk maken als je op dag 1 met alleen een muffin voor je edele delen komt binnenlopen
Hier zijn wel eens wat pareltjes voorbij gekomen. Maar niemand met alleen een muffin.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht al, je gaat wel een onuitwisbare indruk maken als je op dag 1 met alleen een muffin voor je edele delen komt binnenlopen
quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn wel eens wat pareltjes voorbij gekomen. Maar niemand met alleen een muffin.
Dan is de zon nog niet opgestaan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, is die zon überhaupt al op om 7:05, of wacht mij nog de duisternis als die wekker gaat?
Inb4 de eerste klacht van de dag om 7:06quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is de zon nog niet opgestaan.
pikkedonkerquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, is die zon überhaupt al op om 7:05, of wacht mij nog de duisternis als die wekker gaat?
Hmquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is de zon nog niet opgestaan.
welke lamp?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm
Kan ik wel eindelijk die lamp gebruiken waar ie voor bedoeld is.
Ik heb een hele felle lamp gekocht die daglicht moet simuleren voor de donkere wintermaanden.quote:
noem het gewoon hoe het genoemd werd bij de bouwmarkt waar je het kocht.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een hele felle lamp gekocht die daglicht moet simuleren voor de donkere wintermaanden.
- iemand die dag voordat hij moest beginnen even ging kijken waar het kantoor lag en zijn arm brak omdat hij viel met zijn fiets, moest hij eerste weken door zijn ouders gebracht en gehaald wordenquote:
ja die had zn loon nog niet gehadquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
- iemand die zich al een week niet gedouched had en koude pizza als ontbijt had
Het is verkocht als schijnwerper.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
noem het gewoon hoe het genoemd werd bij de bouwmarkt waar je het kocht.
BOUWLAMP
quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- iemand die dag voordat hij moest beginnen even ging kijken waar het kantoor lag en zijn arm brak omdat hij viel met zijn fiets, moest hij eerste weken door zijn ouders gebracht en gehaald worden
- iemand die op de eerste dag zijn hele werkplek al in ging richten met allerlei persoonlijke spullen, muismatje met kinderen erop; fotokubus; plantje
- iemand die zich al een week niet gedouched had en koude pizza als ontbijt had
Die kwam de proeftijd niet door omdat hij bleef stinken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zag bij ons laatst wel een dame die op de 1e dag met blote buik op kantoor binnenkwam. Dat heeft tot de lunchpauze geduurd, toen had ze ineens een fatsoenlijk shirt aan.
Is dat ook zo gezegd tegen 'm?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kwam de proeftijd niet door omdat hij bleef stinken.
Donker. Groetjes van iemand die dan buiten staatquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |